Τον Νοέμβριο η ΔΕΣΕ Περιφέρειας Πελοποννήσου εκτέλεσε έργα συντήρησης ασφαλτικών ταπήτων στην Εθνική Οδό Τρίπολης-Καλαμάτας και συγκεκριμένα στα τμήματα: Παραδείσια-Τσακώνα και Τρίπολη-Μεγαλόπολη. Δεν πέρασαν ούτε 2 μήνες και η άσφαλτος μας τελείωσε. Μάλλον από υπερβολική δόση χαλικιού!!! Το πρόβλημα το έλυσαν όμως γρήγορα βάφοντας τις άσπρες διαγραμμίσεις κίτρινες και βάζοντας μόνιμες πινακίδες: ανώτατο όριο 30 km/h!! "Συγχαρητήρια" κύριοι της πολιτείας. Χαρείτε τα καμώματά σας.. Αλήθεια, πώς θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πολιτών;; Με παραδόσεις τέτοιων έργων;; Φοβούμαστε, για εσάς, ότι ο κόσμος σιγά σιγά ξυπνάει.. Και οι "παγαποντιές" σας πλέον δύσκολα θα κρύβονται. Το διαδίκτυο είναι εδώ για να τις αναδεικνύει. Ολοένα και πιο έντονα. Αλλάξτε λοιπόν μυαλά γιατί αυτή είναι η μόνη επιλογή σας.. Οι πολίτες μαθαίνουν και ενημερώνονται πλέον γρήγορα και για το βίντεο έγινε ήδη χαμός στο διαδίκτυο με δημοσιεύσεις σε μεγάλο blog.Δείτε το βίντεο από το συγκεκριμένο "καινούργιο" δρόμο:
2710-222.913 Αυτό είναι το τηλ. της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. Πάρτε τηλέφωνο και ζητήστε τον προϊστάμενο συντήρησης, κ. Φρέντζο, για να εκφράσετε την δυσαρέσκειά σας για τα έργα συντήρησης που (δεν) έγιναν. Καιρός να αρχίσουμε να τους "ενοχλούμε" για να καταλάβουν ότι υπάρχουν πολίτες που ενδιαφέρονται.
Ο δρόμος Παραδείσια-Τσακώνα θεωρείται από τα μεγαλύτερα σύγχρονα νεοελληνικά σκάνδαλα σπατάλης δημοσίου χρήματος. Όταν έγιναν οι πρώτες μελέτες για βελτίωση του παλαιού καρόδορμου που κατέβαινε τις στροφές της Τσακώνας διαπιστώθηκε ότι ολόκληρη η πλαγιά του βουνού ήταν ασταθής γεωλογικά και δεν έπρεπε να γίνει η παραμικρή εκσκαφή εκεί γιατί θα έφευγε όλη μαζί, εκτός και εάν αποφασιζόταν η σταθεροποίησή όλου του βουνού, έργο πρωτότυπο, αξίας δις ευρώ και αμφίβολης επιτυχίας. Η νέα μελέτη που συντάχθηκε, όριζε πολύ σωστά νέα χάραξη, από αριστερά μέσα στα βουνά όπου απέφευγε εντελώς την Τσακώνα. Η νέα χάραξη θα κόστιζε μεν και αυτή πολλά λεφτά λόγω των βουνών (στοές και γέφυρες) αλλά και θα παρείχε δυνατότητα σωστής γεωμετρίας αυτοκινητοδρόμου και θα εξασφάλιζε την διέλευση από γεωλογικά σωστό έδαφος. Όμως η νέα χάραξη είχε ένα σημαντικό πρόβλημα. Θα αργούσε να τελειώσει, θα αργούσε πολύ μετά τις εκλογές που επρόκειτο να γίνουν σε μερικούς μήνες. Και φυσικά η απόφαση ήταν να δοθεί εντολή στον Μελετητή να μελετήσει την χάραξη από την Τσακώνα, και φυσικά δεν υπήρχαν τα τρομακτικά κονδύλια για τα έργα σταθεροποίησης του βουνού και ας ούρλιαζαν όλοι οι κατασκευαστές που γνώριζαν από πρώτο χέρι ότι όλη η πλαγιά έφευγε τον κατήφορο. Δεν γίνονταν τίποτα, έρχονταν εκλογές βλέπεις. Προγραμματισμός είπατε ; εννοείται να μελετήσω και να διαθέσω κονδύλια για ένα έργο που εγώ δεν πρόκειται να εγκαινιάσω; Μάλλον αστειεύεστε αγαπητέ. Τι λέει για όλα αυτά ο κ. Αγγελόπουλος νέος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου?
2710-222.913 Αυτό είναι το τηλ. της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. Πάρτε τηλέφωνο και ζητήστε τον προϊστάμενο συντήρησης, κ. Φρέντζο, για να εκφράσετε την δυσαρέσκειά σας για τα έργα συντήρησης που (δεν) έγιναν. Καιρός να αρχίσουμε να τους "ενοχλούμε" για να καταλάβουν ότι υπάρχουν πολίτες που ενδιαφέρονται.
Ο δρόμος Παραδείσια-Τσακώνα θεωρείται από τα μεγαλύτερα σύγχρονα νεοελληνικά σκάνδαλα σπατάλης δημοσίου χρήματος. Όταν έγιναν οι πρώτες μελέτες για βελτίωση του παλαιού καρόδορμου που κατέβαινε τις στροφές της Τσακώνας διαπιστώθηκε ότι ολόκληρη η πλαγιά του βουνού ήταν ασταθής γεωλογικά και δεν έπρεπε να γίνει η παραμικρή εκσκαφή εκεί γιατί θα έφευγε όλη μαζί, εκτός και εάν αποφασιζόταν η σταθεροποίησή όλου του βουνού, έργο πρωτότυπο, αξίας δις ευρώ και αμφίβολης επιτυχίας. Η νέα μελέτη που συντάχθηκε, όριζε πολύ σωστά νέα χάραξη, από αριστερά μέσα στα βουνά όπου απέφευγε εντελώς την Τσακώνα. Η νέα χάραξη θα κόστιζε μεν και αυτή πολλά λεφτά λόγω των βουνών (στοές και γέφυρες) αλλά και θα παρείχε δυνατότητα σωστής γεωμετρίας αυτοκινητοδρόμου και θα εξασφάλιζε την διέλευση από γεωλογικά σωστό έδαφος. Όμως η νέα χάραξη είχε ένα σημαντικό πρόβλημα. Θα αργούσε να τελειώσει, θα αργούσε πολύ μετά τις εκλογές που επρόκειτο να γίνουν σε μερικούς μήνες. Και φυσικά η απόφαση ήταν να δοθεί εντολή στον Μελετητή να μελετήσει την χάραξη από την Τσακώνα, και φυσικά δεν υπήρχαν τα τρομακτικά κονδύλια για τα έργα σταθεροποίησης του βουνού και ας ούρλιαζαν όλοι οι κατασκευαστές που γνώριζαν από πρώτο χέρι ότι όλη η πλαγιά έφευγε τον κατήφορο. Δεν γίνονταν τίποτα, έρχονταν εκλογές βλέπεις. Προγραμματισμός είπατε ; εννοείται να μελετήσω και να διαθέσω κονδύλια για ένα έργο που εγώ δεν πρόκειται να εγκαινιάσω; Μάλλον αστειεύεστε αγαπητέ. Τι λέει για όλα αυτά ο κ. Αγγελόπουλος νέος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου?