-> ‘Η Αλήθεια υπάρχει, το Ψέμα πρέπει να εφευρεθεί’ αναφέρει μια παλιά Κινέζικη παροιμία και με αυτή την ρήση ολοκλήρωσε ο Λάκης το τσαντίρι του, αναφερόμενος όπως είχαμε αναφέρει για την Εθνική υπόθεση με την Εθνική άρσης βαρών. Το θέμα είναι ότι σε τούτη την χώρα συνηθίσαμε τα ψέματα και δεν ξεχωρίζουμε την αλήθεια όταν το ίδιο συνέβη όπως επανειλλημένα καταγράψαμε στους Ολυμπιακούς του 2004, τώρα όμως 4 χρόνια μετά επαναλαμβάνεται η ίδια Ιστορία και ένας Θεός γνωρίζει πότε θα μάθουμε την αλήθεια..
->ΜΠΟΡΕΙ στην κρατική τηλεόραση να ασχολούνται με τους διαγωνισμούς με τα ψηφιακά κανάλια και να προσθέτουν περισσότερα, αλλά την ίδια ώρα στην Βόρεια Θράκη παραμένουν άφαντα τα κρατικά ραδιοτηλεοπτικά προγράμματα και με το ζόρι τα ιδιωτικά αραιά και που. Όταν στη περιοχή η πλύση εγκεφάλου από τα τουρκικά δορυφορικά συνεχίζεται, φανταστείτε τι συμβαίνει αλλού που ακούν Ρουμάνικους ή άλλους σταθμούς. Προφανώς η Αθήνα και το υδροκέφαλος κράτος που εισπράττει πάγια πέφτει μακριά από την περιοχή…
-> ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ προγράμματα για το Πάσχα ετοιμάζουν τα κανάλια αλλά και οι εφημερίδες με τα DVD για να διανύσουμε τις γιορτές. Ας δώσουν έστω τον Μπέν Χούρ με τον Τσάρτον Ηστον που προ λίγων 24ωρων έφυγε από την ζωή. Ας βάλουν όμως έστω μερικές αξιόλογες παραγωγές και όχι κάθε χρόνο τα ίδια…
->ΜΠΟΡΕΙ στην κρατική τηλεόραση να ασχολούνται με τους διαγωνισμούς με τα ψηφιακά κανάλια και να προσθέτουν περισσότερα, αλλά την ίδια ώρα στην Βόρεια Θράκη παραμένουν άφαντα τα κρατικά ραδιοτηλεοπτικά προγράμματα και με το ζόρι τα ιδιωτικά αραιά και που. Όταν στη περιοχή η πλύση εγκεφάλου από τα τουρκικά δορυφορικά συνεχίζεται, φανταστείτε τι συμβαίνει αλλού που ακούν Ρουμάνικους ή άλλους σταθμούς. Προφανώς η Αθήνα και το υδροκέφαλος κράτος που εισπράττει πάγια πέφτει μακριά από την περιοχή…
-> ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ προγράμματα για το Πάσχα ετοιμάζουν τα κανάλια αλλά και οι εφημερίδες με τα DVD για να διανύσουμε τις γιορτές. Ας δώσουν έστω τον Μπέν Χούρ με τον Τσάρτον Ηστον που προ λίγων 24ωρων έφυγε από την ζωή. Ας βάλουν όμως έστω μερικές αξιόλογες παραγωγές και όχι κάθε χρόνο τα ίδια…
->ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στο νέο Μέσο, το διαδίκτυο που απορροφά όλο και περισσότερο on line διαφημιστική δαπάνη, τα περισσότερα διαφημιστικά γραφεία προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα και παρέχουν αφειδώς υπηρεσίες, ενώ η νέα μόδα θα αποτελέσουν οι στοχευμένες βίντεο διαφημίσεις σε κάθε συσκευή ή υπολογιστή. Γιατί κάποιοι βλέπουν ήδη μακριά…