Nova κόντρες και μειωμένη διαφημιστική δαπάνη

@ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ήταν το αφιέρωμα του Mega στα 20χρονα του με ατάκες απο ελληνικές σειρές που προβλήθηκαν στο κανάλι και ο μπαξές φιλοξένησε αστέρια όπως Χαικάλης. Λαζόπουλος, ακόμα και το σώου του Τζίμη Πανούση και του Ζαχαράτου είδαμε, αλλά και αστείους διαλόγους απο την εποχή του Λαζόπουλου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε μια σκηνή που ανέφερε τον..έκτακτο φόρο στα ακίνητα επι Σημίτη και τα περι τρομοκρατίας. Εκεί έλεγε ο Λάκης '...να που τώρα τους έπιασαν σου λέω τους τρομοκράτες, τι θα κάνουμε τώρα χωρίς τρομοκράτες της 17Ν και θα ξεμείνουμε με τους...δημοκράτες σου λέω...'.
@Πληροφορίες θέλουν τη Nova και την ΕΡΤ να κάνουν προσέγγιση ώστε να βρουν άκρη στο θέμα των στιγμιότυπων της Σούπερ Λίγκας, πριν η υπόθεση φτάσει στα δικαστήρια, στις 26 Ιανουαρίου. Είναι δε ιδιαίτερα πιθανό οι δύο πλευρές να τα βρουν ενόψει και της αλλαγής προέδρου στην ΕΡΤ. Μέσα στη νέα εβδομάδα θα υπάρξουν νεώτερα επί του θέματος.
Tα τηλεοπτικά δικαιώματα της φόρμουλα 1 στην Ελλάδα δεν υπάρχει κανένα νεώτερο. Οι όποιες εξελίξεις θα λάβουν χώρα από εβδομάδα, αλλά οι πιθανότητες να δούμε το νέο Πρωτάθλημα στην χώρα μας μειώνονται μέρα με τη μέρα.
@Μετά την αναταραχή και την ανησυχία για την επόμενη μέρα στον ΔΟΛ που προκάλεσε ο θάνατος του Λαμπράκη, και για την οικονομική κρίση που κτυπάει πλέον όλα τα ΜΜΕ, το... γλυκό ήρθε να δέσει με τις ξαφνικές εξελίξεις στην «Ελευθεροτυπία», όπου η ανασφάλεια που ήδη τον τελευταίο καιρό ζούσαν οι 1.000 εργαζόμενοι στις δύο εφημερίδες κτύπησε κόκκινο... Μετά τις πρώτες ώρες, όπου ορατό φάνταζε, ως η επόμενη κίνηση της ιδιοκτησίας, το κλείσιμο της ιστορικής εφημερίδας, κι αυτό δημιουργούσε κλίμα φόβου στους εργαζόμενους, ήρθε η δήλωση της Μάνιας Τεγοπούλου, ότι «Δεν πουλάω την “Ελευθεροτυπία”, βάζοντας τέλος -τουλάχιστον για τώρα- στα σενάρια που κυκλοφορούσαν για διάφορους μνηστήρες, και αποκαταστάθηκε η ηρεμία στην εφημερίδα. Ωραίο το ρεπορτάζ απο το 'Παρόν της Κυριακής'.
@ΟΣΟ περνά ο καιρός απαξιώνονται τα ΜΜΕ. Η εμπιστοσύνη του κόσμου συνεχώς μειώνεται. Και το γνωρίζουν, το βλέπουν, καταγράφεται στις μετρήσεις. Και αντί να βελτιώσουν το «προϊόν», επιχειρούν να «εξαγοράσουν» τον αναγνώστη, τον ακροατή, τον τηλεθεατή, με προσφορές «δώρων», DVD και CD, από τα οποία κερδίζουν χρήματα απ' αυτά που χάνουν από την πτώση της κυκλοφορίας. Ακόμη και η εμπιστοσύνη στο ίντερνετ μειώθηκε κι αυτό είναι άσχημο καμπανάκι, που θα πρέπει να προβληματίσει και να ανησυχήσει όλους εκείνους που έχουν σάιτ και μπλογκ. Και το φάρμακο είναι να δίνουν έγκυρη ενημέρωση, πληροφόρηση έξω από παιχνίδια...
@Σε πέντε μέρες, στις 14 Ιανουαρίου στο Φιλίππειο, σβήνει η αναλογική τηλεοπτική εικόνα στη Θεσσαλονίκη και ανάβει το ψηφιακό σήμα των μεγάλων ιδιωτικών καναλιών. Η πρώτη μαζική μετάδοση επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης στη χώρα μας (ήδη εκπέμπεται ψηφιακό σήμα στον Κορινθιακό) χαρακτηρίζεται από ασαφές νομοθετικό πλαίσιο, απουσία συνεργασίας και συντονισμού μεταξύ τηλεοπτικών φορέων και κράτους, άγνωστο το χρόνο και τις διαδικασίες αδειοδότησης και, το κυριότερο, από παντελή άγνοια των πολιτών για αυτά που πρέπει να κάνουν.
@Την Δευτέρα ή την Τρίτη αναμένεται να παρθεί απόφαση για το τους παρουσιαστές της «Αθλητικής Κυριακής» ή …της «Αθλητικής Τετάρτης» όπως θα βγει εκτάκτως την Τετάρτη λόγω της εμβόλιμης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας…
@ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ κυριακάτικων εφημερίδων στις 3 Ιανουαρίου: Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία: 160.610 (από 131.590 στις 27/12), Το Βήμα: 155.110 (132.670), Πρώτο Θέμα: 151.470 (157.480), Εθνος: 116.740 (108.130), Η Καθημερινή: 98.180 (90.730),Real News: 85.510 (87.540), Espresso: 55.480 (31.850), Veto: 52.420 (50.120), Ελεύθερος Τύπος: 32.040 (30.740), Ριζοσπάστης: 14.000 (12.770)
@Νέο πεδίο μάχης γύρω από τη Νetmed NV. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι σταθμοί εθνικής εμβέλειας αναζητούν τρόπους να σπάσουν τηn συμφωνία που υπέγραψαν το περασμένο καλοκαίρι για την επ' αμοιβή μετάδοση του δορυφορικού σήματός τους. Στόχος, η ομαδική μεταφορά στο υπό δημιουργία δορυφορικό μπουκέτο του Ηellas Sat από τον ΟΤΕ. Η θυγατρική του εταιρεία Ηellas Sat, έπειτα από μεγάλη καθυστέρηση, υπέγραψε τη σύμβαση παραχώρησης με το ελληνικό Δημόσιο, ενώ παράλληλα το Conn-x ΤV, με δίκτυο σε 60 πόλεις σε όλη τη χώρα, έχει εξασφαλίσει κάποια λίγα -συγκριτικά με τη Νονa- δικαιώματα αθλητικών γεγονότων. Απο το satleo.
@ΚΑΤΕΦΘΑΣΕ το ραβασάκι της Media Services για την διαφημιστική δαπάνη στα media. Οπου κατεγράφη -16,91% τον περασμένο Δεκέμβριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008 και -17,1% μείωση για όλο το έτος. Αυτό μας κάνει σούμα της τεκμαρτής διαφημιστικής δαπάνης για το 2009 στα 2.212.504.204 ευρώ, έναντι 2.668.867.938 ευρώ για το 2008 -πάνω κάτω δηλαδή μείον μια «τετρακοσοπενηντάρα», πράγμα που όσο να ‘ναι προκαλεί αναταράξεις σε όλα τα ΜΜΕ.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…