Loading…
Breaking News
recent

ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

@Την ύπαρξη σχεδίου για την πλήρη επαναλειτουργία της ΕΡΤ, ακριβώς όπως ήταν την ημέρα που έκλεισε, με το σύνολο των εργαζομένων, ανακοίνωσε από το δελτίο ειδήσεων της ΕΤ3 ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ πλέον και μέχρι προτινος δημοσιογράφος της ΕΤ3, Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, από κοινού με τις νεοεκλεγείσες επίσης , Αγλαΐα Κυρίτση και Αννέτα Καββαδία.
 @Χωρίς ανακατατάξεις και με μικρές διαφορές σε σχέση με τις πωλήσεις της προπροηγούμενης εβδομάδας ήταν η κυκλοφορία των κυριακάτικων εφημερίδων. Κέρδος 5.070 φύλλα είχε το «Έθνος», σε αντίθεση με τη «Real News», που έχασε 7.220 φύλλα. Συνολικά η κυκλοφορία των κυριακάτικων ήταν 440.000 φύλλα έναντι 446.620, μείον δηλαδή 6.620. Ο «Ριζοσπάστης», μέρες εκλογών, είδε την κυκλοφορία του να εκτινάσσεται, ανεβαίνοντας στα 22.500 φύλλα. Κι άλλο σκαλί ανέβηκε η «Καθημερινή» την Κυριακή 11/1. Πούλησε 84.500 φύλλα (μαζί με τις συνδρομές) από 77.965 που είχε στις 4/1, ήτοι συν 6.535 φύλλα. Και κέρδισε τη δεύτερη θέση μετά το «Πρώτο Θέμα». Η συνολική κυκλοφορία των κυριακάτικων εφημερίδων στις 11/1 ήταν 529.670 φύλλα έναντι 534.695 στις 4/1.
@«Η πολιτική διαφήμιση σε όλη την προεκλογική περίοδο ήταν ισχνή, άτολμη, και σε καμία περίπτωση δεν δέσποσε στην ατζέντα των εκλογών», έγραψε στα «Νέα» ο Στέλιος Παπαθανασόπουλος. Και έχει απόλυτο δίκιο.
@“Κλείδωσαν” -εκτός απροόπτου- για την Πέμπτη 2 και Παρασκευή 3 Απριλίου 2015, με βάση τα καταστατικά της ΕΣΗΕΑ και του ΕΔΟΕΑΠ, οι ημερομηνίες διεξαγωγής των εκλογών για την ανάδειξη νέων διοικήσεων και των υπολοίπων οργάνων στην Ενωση και τον Οργανισμό.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.