Loading…
Breaking News
recent

Οι βασικοί άξονες στο σχέδιο νόμου για την ΕΡΤ

Τη Δευτέρα λένε τώρα από την κυβέρνηση, πως θα κατατεθεί το σχέδιο νόμου για τη νέα ΕΡΤ. Οι βασικοί άξονες του σχεδίου περιγράφονται παρακάτω, θα έχει όμως ενδιαφέρον με ποιο ακριβώς τρόπο θα “καταργηθεί” η ΝΕΡΙΤ. Αν δηλαδή θα διαλυθεί με διάταξη του νόμου ή αν θα “απορροφηθεί”. Αναμένοντας τις λύσεις που βρήκαν οι νομικοί για την επιστροφή των απολυμένων της 11/6/2013, την ομαλή μετάβαση στην ΕΡΤ και τον οικονομικό έλεγχο της ΝΕΡΙΤ, θα διαπιστώσουμε πως θα αντιμετωπιστεί η μετάβαση από τη Δ.Τ στη ΝΕΡΙΤ και στη νέα ΕΡΤ… Στο σχέδιο νόμου δηλώνεται πως ο δημόσιος φορέας θα λειτουργήσει προς την πραγματική εκπλήρωση των σκοπών της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης για ενημέρωση, μόρφωση και ψυχαγωγία του ελληνικού λαού. Η ΕΡΤ θα έχει για την εκπομπή της όλα τα διαθέσιμα τεχνικά μέσα (αναλογικά, ψηφιακά, δορυφορικά, διαδικτυακά κα.) σε όλη την ελληνική επικράτεια, αλλά και προς τον απόδημο Ελληνισμό ανά την υφήλιο.
Η ΕΡΤ επίσης θα κατέχει, τηρεί, και παρέχει με ψηφιακό τρόπο στο κοινό το οπτικοακουστικό αρχείο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Οι πόροι της ΕΡΤ θα προέρχονται από το ανταποδοτικό τέλος από το οποίο απαλλάσσονται μεταξύ άλλων όσοι έχουν ενταχθεί στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ. Η ΕΡΤ θα διοικείται από 7μελές Δ.Σ, εκ των οποίων δύο μέλη εκπρόσωποι των εργαζομένων. Υπάρχει πρόβλεψη σε σχέση με την κατάργηση παροχών, απολαβών και προνομίων. Οι πρωτοβουλίες ανάπτυξης της εταιρείας θα στηρίζονται στο ανταποδοτικό τέλος και δεν θα δημιουργούν καμία δημοσιονομική επιβάρυνση. Οι εξωφρενικές δαπάνες των εξωτερικών/μεικτών παραγωγών περιορίζονται δραστικά με ρητή πρόβλεψη στο νόμο. Η ΕΡΤ θα είναι πράγματι ανεξάρτητη από κάθε φορέα δημόσιας ή ιδιωτικής εξουσίας διασφαλίζοντας την πολυφωνία, την ανεξάρτητη ενημέρωση, την υψηλή ποιότητα του περιεχομένου, δίνοντας τη δυνατότητα σε νέους πνευματικούς δημιουργούς και καλλιτέχνες να προβάλουν το έργο και τις ιδέες τους.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.