Loading…
Breaking News
recent

Τα ΜΜΕ στο χακί!

Από σήμερα το πρωί με σημαία τη ναυαρχίδα του ΔΟΛ (Τα Νέα) που αποκαλύπτει το έκτακτο σχέδιο που εκπόνησαν τα ΕΛΠΕ για την περίπτωση που η χώρα θα ξεμείνει από πετρέλαιο μέχρι την κάθε γωνιά που φτάνουν όλα τα μέσα που διαθέτει το συγκρότημα το σύνθημα είναι ένα: Πανικός παντού! (Αλλά αν υπάρξει όμως συμφωνία τότε: η μεγάλη κωλοτούμπα!).
Τα ΕΛΠΕ αφού καθάρισαν με το πόρισμα για τους 4 νεκρούς που αποδίδει σε ανθρώπινο λάθος το δυστύχημα τώρα εκπονούν και σχέδιο διάσωσης της χώρας.
Ο κ. Στουρνάρας, αφού κατάφερε να μην μείνει ούτε ευρώ στις τράπεζες με την πολιτική του έκθεση, που ακόμα και τα ρεπορτάζ στον ξένο τύπο σημειώνουν το πόσο αρνητικό ρόλο έπαιξε στις διαπραγματεύσεις και στο κλίμα πανικού, διαψεύδει τώρα τα περί έκτακτης ενίσχυσης που ζήτησε από τον Ντράγκι.
Τέλος το ηρωικό μαζικό χθεσινό συλλαλητήριο της κατσαρόλας, με βασικό χορηγό το ΔΟΛ,.. ήρθε να βοηθήσει κι αυτό με τη σειρά του τον πανικό του κάθε πατριώτη που αφού έβγαλε τα λίγα ή τα πολλά ευρώ του από τις τράπεζες πείστηκε ότι για το πρόβλημα της Ελλάδας φταίνε οι συντάξεις στις ΔΕΚΟ!
Από κοντά (κι από τα ξημερώματα) κι ο Τράγκας που ξεδιπλώνει επιτέλους ατόφιο και ακέραιο τον δικό του έγκυρο αγοραίο ακροδεξιό λόγο για το πώς είναι θέμα ημερών να κατακλειστεί η Ελλάδα από ξένους μουσουλμάνους ενώ κάποιοι ανάμεσά τους ίσως είναι ύποπτοι για κατασκοπία και τρομοκρατία.
Από το «ρεπορτάζ» που κάνει μαθαίνει ότι πρόκειται για εισβολή με τους τούρκους δουλέμπορους να δουλεύουν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο για να γίνει απόβαση στην Ελλάδα.
Περί της αντίστοιχης απόβασης στην Ιταλία βέβαια το κάνει γαργάρα το «ρεπορτάζ» μια και δεν «δένει» με το αντιτουρκικό μένος και την ντόπια ξενοφοβία.
Μια ωραία (και ενιαία) ατμόσφαιρα στα ανεξάρτητα ελληνικά ΜΜΕ!    

Αντα Ψαρρά (efsyn)
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.