Loading…
Breaking News
recent

Θέμα ΣΥΡΙΖΑ από την «Εφημερίδα των Συντακτών»

@Ξέσπασε παρασκηνιακός πόλεμος για τον τίτλο της «Εφημερίδας των Συντακτών» μετά τη δημοσίευση κειμένου των εργαζομένων στο οποίο αναφέρουν πως οι δύο από τους τρεις δημοσιογράφους που είχαν κατοχυρώσει τον τίτλο πριν κλείσει η «Ελευθεροτυπία» αρνούνται να τον μεταβιβάσουν στον συνεταιρισμό. Ο τίτλος, 31 μήνες μετά την έκδοση της εφημερίδας, παραμένει στο όνομα του Σταμάτη Νικολόπουλου και της Ελένης Κωσταρέλλου, ενώ ο Σωτήρης Μανιάτης είναι ο μόνος που τον έχει μεταβιβάσει στον συνεταιρισμό. Οι δύο πρώτοι έχουν ήδη αποχωρήσει από την «Εφημερίδα των Συντακτών». Ο μεν Στ. Νικολόπουλος, ως επικεφαλής της παράταξης «Συσπείρωση» του ΣΥΡΙΖΑ, εκλέχθηκε στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, η δε Ελ. Κωσταρέλλου εργάζεται σε τράπεζα. «Ο τίτλος “Εφημερίδα των Συντακτών” ανήκει σε όλους μας. Ανήκει στον συνεταιρισμό μας και χρησιμοποιείται ως σήμα της ΑΕ, η οποία εκδίδει την εφημερίδα. Δεν μπορεί να χρησιμεύσει σε τίποτα άλλο.
@Και βέβαια δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο οποιουδήποτε παζαριού», σημειώνουν με έμφαση στο κείμενό τους οι εργαζόμενοι της εφημερίδας. Το κείμενο αυτό δημοσιεύθηκε ύστερα από αλλεπάλληλες συζητήσεις και διαβουλεύσεις, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έχουν ανταλλαχθεί και εξώδικα. Στο κείμενο της εφημερίδας σημειώνεται πως ο «τίτλος αυτός δεν είναι ένα οποιοδήποτε “εμπορικό σήμα”, δεν έχει καμία αξία χωρίς τους συγκεκριμένους εργαζομένους». Η πολιτική τοποθέτηση των δύο δημοσιογράφων που πρόσκεινται στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έχει δημιουργήσει ενδοκομματικό ζήτημα, πολύ περισσότερο όταν η «Εφημερίδα των Συντακτών» στηρίζει πολιτικά την κυβέρνηση.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.