Loading…
Breaking News
recent

ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ...

Και ξαφνικά μετά τις αποκαλύψεις Ρουμελιώτη στη Βουλή αφυπνίσθηκαν όλοι κι ας είχαν υπάρξει καταγγελίες και αποκαλύψεις από το 2010. Μα είναι δυνατον να υπάρχουν «παπαγαλάκια»  δημοσιογράφοι που παρακολουθούσαν (και παρακολουθούν)... σεμινάρια του ΔΝΤ και της Κομισιόν και «εκπαιδεύονταν» για να προβάλλουν αποτελεσματικά τις απόψεις των ξένων σχετικά με την ελληνική κρίση χρέους και τα Μνημόνια;
Ελα όμως που υπάρχουν και μπορείς να τους αναζητήσεις ανάμεσα σε υψηλόβαθμα στελέχη εφημερίδων, τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών και ειδικά ανάμεσα σε οικονομικούς και πολιτικούς συντάκτες που είναι και οι πλέον «αρμόδιοι» να... διαμορφώσουν την κοινή γνώμη περί αναγκαιότας των επώδυνων μέτρων, περί δραματικών συνεπειών αν δεν ακολουθήσουμε τα όσα μας επιβάλουν οι δανειστές μας κλπ κλπ
Πρώτοι από όλους έσπευσαν να βγάλουν ανακοίνωση οι εκπρόσωποι των Ενωμένων..
Δημοσιογράφων (της Μαρίας Αντωνιάδου) που καλούν τον πρώην εκπρόσωπο της Ελλάδας στο ΔΝΤ Παναγιώτη Ρουμελιώτη να δημοσιοποιήσει στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι υπήρξε συναλλαγή δημοσιογράφων με το ΔΝΤ. Κι αυτό, λένε, για να μην  αιωρούνται κατηγορίες που προσβάλουν το σύνολο των δημοσιογράφων... Σε αντίθετη περίπτωση θεωρούν πως τα συνδικαλιστικά όργανα του κλάδου πρέπει με κάθε νόμιμο μέσο να προστατεύσουν την υπόληψη των δημοσιογράφων...
Ανακοίνωση έβγαλε και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) που θα ασχοληθεί με τις αποκαλύψεις Ρουμελιώτη κατά την προσεχή συνεδρίαση του Διοικητικού της Συμβουλίου, αύριο Πέμπτη 18 Ιουνίου, με πρόθεση να ζητηθούν εξηγήσεις και διευκρινήσεις, τόσο από τον πρώην εκπρόσωπο όσο και από το ΔΝΤ.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.