Loading…
Breaking News
recent

MEGA ΑΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

@Δυσκολεύονται να συνεννοηθούν οι μέτοχοι του MEGA για το κρίσιμο ζήτημα της αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 15 εκατ. ευρώ. Η απόφαση εγκρίθηκε από τη γενική συνέλευση, αλλά οι διαφωνίες του Γιώργου Μπόμπολα και του Σταύρου Ψυχάρη, παραμένουν. Στο τραπέζι της συζήτησης έχει και το ζήτημα της ενίσχυσης του management του σταθμού με την προσθήκη Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Αττικές Εκδόσεις) ύστερα από πρόταση της πλευράς Βαρδινογιάννη και του Δημήτρη Μάρη (24Media) μετά από εισήγηση του Φώτη Μπόμπολα.Η στάση παραμένει αδιευκρίνιστη του Σταύρου Ψυχάρη για το αν θα λάβει ή όχι μέρος στην αύξηση του κεφαλαίου κατά το μερίδιο των μετοχών που αντιστοιχεί στο ΔΟΛ. Ο Γιώργος Μπόμπολας προς το παρόν δείχνει να επιμένει στη θέση πως δεν θα συμμετάσχει στη διαδικασία για την εξεύρεση των 15 εκατ. ευρώ, καθώς φαίνεται πως η προτεραιότητά του είναι ο Πήγασος, ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα Η πλευρά Βαρδινογιάννη επιμένει στη θέση της πως θα συμμετάσχει στη διαδικασία αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου. Το «σχέδιο Β» προβλέπει τη διάθεση μετοχών σε Θεοχάρη Φίλιπποπουλο και Δ. Μάρη, αν οι δύο άλλοι, μέτοχοι, ΔΟΛ και Πήγασος πουν «όχι». Στην υπόθεση της κλοπής του ηλεκτρικού ρεύματος από τον Τηλέτυπο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλος, απαντώντας σε ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, Ραχήλ Μακρή και Στάθη Παναγούλη, προκύπτει πως ασκήθηκε ποινική δίωξη από την εισαγγελία Αθηνών. Η πλευρά του MEGA δεν έχει ακόμη τοποθετηθεί δημόσια.
@Πρώτο το “Θέμα” και αυτή την Κυριακή με 107 χιλιάδες φύλλα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του πρακτορείου διανομής Άργος. Το “Βήμα” πούλησε 73 χιλιάδες φύλλα και η “Kontra news” 8 χιλιάδες φύλλα, μεταξύ των εφημερίφων που διακινούνται από το Άργος.
ια πρώτη φορά μετά τη λειτουργία της ιδιωτικής τηλεόρασης η αγορά δεν γνωρίζει τη διαφημιστική δαπάνη που κατευθύνεται στην τηλεόραση και τα συγκεκριμένα τηλεοπτικά κανάλια. Τα στοιχεία της Media Services για τον περασμένο Μάϊο περιλαμβάνουν μόνο τη δαπάνη σε ραδιόφωνο, περιοδικά και εφημερίδες όχι όμως και της τηλεόρασης, άρα και το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης. Η απαίτηση των τηλεοπτικών σταθμών στην εταιρεία μέτρησης κατατέθηκε τον περασμένο μήνα, χωρίς οι αρμόδιες αρχές να ενημερωθούν για αυτό. Ως επιχείρημα της απαίτησης τους να μη δημοσιοποιούνται τα επίσημα στοιχεία της μέτρησης ήταν πως δεν είναι τα πραγματικά έσοδα των τηλεοπτικών καναλιών και δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις για τα χρήματα που μπαίνουν στα ταμεία των καναλιών
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.