Loading…
Breaking News
recent

ΠΩΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ(2328/95) “ΦΟΥΣΚΩΣΕ” ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ

Σοκ από τον ΣΕΒ. Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, που έχει συμφέρον να αντιμάχεται τη φοροδιαφυγή, στο τελευταίο οικονομικό δελτίο του διαμαρτύρεται γιατί η κυβέρνηση με το σχέδιο νόμου για την ηλεκτρονική καταγραφή της αγοράς και την πώληση του διαφημιστικού χρόνου καταργεί το («μαύρο») καθεστώς των επιστροφών, υιοθετώντας τις θέσεις του ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), της ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος) και της ΕΙΤΗΣΕΕ (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας).
Για όσους έχουν ασθενή μνήμη, το καθεστώς των επιστροφών στην Ελλάδα προκάλεσε την κατάρρευση μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών που είχαν δομήσει τη λειτουργία τους σε αυτές, ενώ οι πιο έξυπνοι έκλεισαν τα εταιρικά τους σχήματα και έφτιαξαν νέα, με τα παιδιά τους στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας. Παράλληλα, παραμένει άγνωστο το αποτέλεσμα της εισαγγελικής έρευνας που είχε ξεκινήσει από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών προ ετών, μετά και το λουκέτο στο Alter.
Aπό τις Τυπολογίες
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.