Loading…
Breaking News
recent

ΣΤΗ “ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ” ΤΟΥ ΕΦΚΑ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΓΕΛΙΟΣΗΜΟ

Τελικά, δεν έγινε δυνατόν να διασωθεί ένα δισ. ευρώ από τα αποθεματικά του Ταμείου των ΜΜΕ για τη συνέχιση της λειτουργίας του ΕΔΟΕΑΠ και το ΕΤΑΠ – ΜΜΕ καταργήθηκε πλήρως από 1η Ιανουαρίου 2017. Με δύο υπουργικές αποφάσεις, της 30ής Δεκεμβρίου, με την οποία ορίστηκε το ΔΣ του ενιαίου ΕΦΚΑ, και της 1ης Ιανουαρίου, με την οποία κατονομάστηκαν οι φορείς ασφάλισης που παύει η λειτουργία τους, ο ασφαλιστικός οργανισμός των εργαζομένων, ιδιοκτητών στα ΜΜΕ αποτελεί πλέον παρελθόν. Η απόφαση είναι ρητή και σε ό,τι αφορά την παύση λογαριασμών του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ, καθώς όλοι οι κλάδοι της κύριας ασφάλισής του και οι λογαριασμοί τους παύουν να υπάρχουν. Το 1 δισ. των αποθεματικών που προέρχεται από έσοδα αγγελιοσήμου εντάχθηκε στον κεντρικό λογαριασμό του ήδη ζημιογόνου ΕΦΚΑ. Και όπως είχε προειδοποιήσει πριν από μήνες η πρώην πλέον πρόεδρος του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ Γ. Αντωνοπούλου, το 1 δισ. του ΕΤΑΠ είναι οι ζημιές ενός τριμήνου του ενιαίου ΕΦΚΑ. Στο νέο ΔΣ του υπερταμείου δεν υπάρχουν εκπρόσωποι του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ, οι οποίοι θα μετέχουν μόνο σε συμβουλευτικές επιτροπές. Διοικητής του ΕΦΚΑ διορίστηκε ο Αθανάσιος Μπακαλέξης και υποδιοικητές οι Δημήτριος Τσακίρης και Λάμπρος Σέμπος.
Τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ είναι οι: Δήμος Κουμπούρης, εκπρόσωπος των συνταξιούχων, Θωμάς Κλεισιώτης, εκπρόσωπος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, Βασίλειος Κουλούρης, εκ μέρους του υπουργείου Εργασίας, Μαρία Φραγκιά, εκ μέρους του υπουργείου Οικονομικών, Ολυμπία Μαυρόκωστα και Γεώργιος Κυριακόπουλος, εκπρόσωπος των εργαζομένων. Με άλλη απόφαση της υπουργού Εργασίας ορίστηκε και το νέο ΔΣ των επικουρικών ταμείων, όπου δεν εντάχθηκε το επικουρικό των ΜΜΕ καθώς λόγω του Καταστατικού του ΕΔΟΕΑΠ δεν αποτελεί ξεχωριστό τομέα του ασφαλιστικού οργανισμού! Για να ενταχθεί ο κλάδος επικούρησης, απαιτείται νομοθετική ρύθμιση.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.