Loading…
Breaking News
recent

ΤΟ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ

Με μια κίνηση-ματ ετοιμάζεται να απαντήσει ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς στο υπό εξέλιξη σχέδιο των ιδιοκτητών τηλεοπτικών σταθμών για την καθυστέρηση της διαδικασίας αδειοδότησης από το ΕΣΡ. Καθώς συνεχίζονται οι πιέσεις και προς τα θεσμικά όργανα και προς την κυβέρνηση για να διατηρηθεί το υφιστάμενο καθεστώς, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου θα καταθέσει τροπολογία με την οποία θα ορίζει τίμημα 25 εκατ. ευρώ για την εκπομπή των καναλιών εθνικής εμβέλειας. Με τον τρόπο αυτό θα πληρωθούν 50 εκατ. ευρώ για τα οικονομικά έτη 2015 και 2016, ενώ αντίστοιχο τέλος θα υπάρχει και για το 2017 στην περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία. Έτσι θα ξεπερασθεί το ένα από τα δύο εμπόδια που έχουν στηθεί, τα οποία είναι η μη πληρωμή χρημάτων στο Δημόσιο και η διατήρηση της κλειστής αγοράς. «Το ταξίμετρο θα γράφει, κι ας κάνουν όσους γύρους θέλουν», αναφέρουν κυβερνητικές πηγές.
Τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ θεωρούν τα διόδια αυτά ιδιαίτερα υψηλά διότι –όπως υποστηρίζουν– το τίμημα για τις άδειες έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη λόγω του μικρού αριθμού των αδειών. Συνεπώς, από τη στιγμή που εκπέμπουν σήμερα περισσότεροι σταθμοί, είτε δεν πρέπει να καταβληθούν χρήματα είτε θα πρέπει να είναι κατά πολύ λιγότερα… Κυβερνητικές πηγές απαντούν πως με τη δημοπρασία η αγορά έκανε μια αποτύπωση του φάσματος και πως δεν είναι μόνο εκείνοι που εκπέμπουν σήμερα αλλά και αυτοί που έμειναν εκτός και απέδειξαν πως ήθελαν να πληρώσουν για να πάρουν άδεια. Δεν αποκλείεται επί της διοικητικής διάταξης που θα προκαλέσει η υπό σκέψη τροπολογία να κατατεθεί και νέα προσφυγή από την ΕΙΤΗΣΕΕ στο ΣτΕ
Από το Παρόν
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.