Loading…
Breaking News
recent

Στα χέρια κυβέρνησης -δανειστών η “σωτηρία” media

Από τη Μ. Παπαχριστούδη στο ΠΡΙΝ της Κυριακής
Για τους προσεκτικούς αναγνώστες των mediaκών εξελίξεων η αναφορά του Δημήτρη Μάρη -σε συνέντευξη του στο περιοδικό Fortune με την οποία εμφανίζεται ως νέος κυρίαρχος στα ΜΜΕ- στην ανάγκη να ανοίξει, υπό όρους, η στρόφιγγα του τραπεζικού δανεισμού, ήταν το κλειδί για τις επόμενες εξελίξεις στον προβληματικό χώρο των media. Πρακτικά χωρίς δανεισμό κανένα ΜΜΕ δεν πρόκειται να συνεχίσει να υπάρχει. Οι τράπεζες, όπως και η κυβέρνηση προφανώς και θέλουν τα ΜΜΕ, ως καλούς συνεργάτες ή υποχείρια, εξαρτάται από τις σχέσεις διαπλοκής και τα ανταλλάγματα που συμφωνούνται κάθε φορά.
Η «σωτηρία» των media σε αυτές τις συνθήκες θολώνει εξαιτίας της συνολικής κατάρρευσης των μεγάλων ομίλων, Mega, ΔΟΛ και στην ουρά το συγκρότημα Μπόμπολα. Η λύση για να μην εξαφανιστούν από το χάρτη των media βρέθηκε στο νέο καθεστώς του «εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών» που θα γίνει νόμος του κράτους. Και πριν ψηφιστεί οι mediaάρχες θέλουν να εξασφαλίσουν τις προϋποθέσεις ένταξης τους σε αυτόν.
Γιατί έτσι νόμιμα πλέον θα ανοίξει ο δρόμος για το «κούρεμα» κατά 90% των οφειλών τους, η ρύθμιση των χρωστούμενων έως και σε 180 δόσεις και η επαναχρηματοδότηση των εταιρειών με τους ίδιους ή άλλους μετόχους που θα φέρουν οι τράπεζες. Για να συμβεί αυτό απαιτείται να αλλάξουν ορισμένες διατάξεις για τα προαπαιτούμενα της ένταξης των ζημιογόνων επιχειρήσεων media. Και για να γίνει αυτό πρέπει να συμφωνήσει αφενός η κυβέρνηση, αφετέρου οι δανειστές. Δεν θα είναι βέβαια η πρώτη φορά που λίγο πριν την ψήφιση ενός νομοσχεδίου εμφανίζονται ή εξαφανίζονται διατάξεις υπέρ των media-άρχων. Απλά αυτή τη φορά θα είναι με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που είχε το λάβαρο του αγώνα ενάντια στη διαπλοκή των media. Σε αυτό το πολύπλοκο παζλ γεγονότων, δημοσιεύθηκε και η απόφαση του ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες με την οποία αναθάρρησε ξανά το Μαξίμου καθώς απαιτείται να αρχίσει άμεσα και πάλι διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες. Πρακτικά θα αρχίσει ένας νέος γύρος σκληρής αναμέτρησης ανάμεσα στους δυο πόλους της εξουσίας για το ποιος θα έχει τον πρώτο λόγο στον καθορισμό των συνθηκών και όρων λειτουργίας των media το επόμενο διάστημα.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.