Loading…
Breaking News
recent

ΝΕΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΕΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ

Πρωταγωνιστής σε όλα τα πεδία θέλει να είναι ο ΑΝΤ1 και για το 2017. Ο όμιλος θέλει να διατηρήσει την πρώτη θέση και αυτή την χρονιά σε έσοδα και τηλεθέαση πετυχαίνοντας νέα ρεκόρ. Το κενό στην ενημέρωση καλύψθηκε με την επιστροφή στις ειδήσεις του Νίκου Χατζηνικολάου, ενώ το υπόλοιπο ψυχαγωγικό πρόγραμμα έχει μια σταθερότητα που εξασφαλίζει την πρώτη θέση Αυτή τη στιγμή ο ΑΝΤ1 είναι στην καλύτερη του περίοδο, έχοντας σημαντική ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων με σχέδια που υλοποιούνται για συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το ΑΝΤ1 Next, αλλά και για εξαγορές και σημαντικές συμμαχίες. Ο Θοδωρής Κυριακού, στο σύντομο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην «Dream Team των Ελληνικών Media» μιλώντας για τους εργαζόμενους και τα στελέχη. Έκανε μία ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε, σημείωσε πως « «Ο ANT1 TV παρέμεινε στην κορυφή της τηλεθέασης κατακτώντας το ιστορικά υψηλότερο μερίδιο της διαφημιστικής δαπάνης».
Μεταξύ άλλων , ο ΑΝΤ1, δημιούργησε τον ANT1 Next, την πρώτη συνδρομητική πλατφόρμα που δίνει στον κόσμο τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τις αγαπημένες του σειρές πριν προβληθούν στην τηλεόραση, ενώ το VICE αύξησε την επισκεψιμότητά του κατά 30% και κέρδισε 8 βραβεία για τα εξαιρετικά του θέματα. Η έξυπνη κίνηση να συνεργαστεί με τον όμιλο Vice βοήθησε ώστε να αναπτυχθεί περισσότερο δυναμικά και σε άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και έφερε τη συνεργασία με την Arriana Huffington, στο διαδίκτυο με την προώθηση μιας πλατφόρμας ευεξίας που θα βελτιώνει τη ζωή των ανθρώπων όπως είπε ο αντιπρόεδρος του ομίλου στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας την περασμένη Δευτέρα. Θυμίζουμε πως η Arriana Huffington στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί με τον όμιλο 24Media και τον όμιλο Λατση και τώρα διευρύνει το πεδίο της με τον ΑΝΤ1 Ο όμιλος ΑΝΤ1 δραστηριοποιείται “σε 14 χώρες, σε 12 διαφορετικούς κλάδους”. “Οι εργαζόμενοί μας ξεπερνούν τους 2.500.
Σε μια εποχή που η ανεργία είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της Ελλάδας, τo 2016 προσλάβαμε 70 νέους εργαζόμενους στον Όμιλό μας και 320 στις παραγωγές μας, σημείωσε Το κοινό που απευθύνεται ο όμιλος ξεπερνά τα 46 εκατομμύρια στην ελεύθερη τηλεόραση και διαθέτει κάλυψη σε 85 εκατομμύρια σπίτια μέσω καλωδιακών και δορυφορικών δικτύων με 4.500 διαφημιζόμενους σ’ όλο τον κόσμο. Μπήκε ακόμη στη διαδικασία παραγωγής 160.000 ώρες τηλεοπτικών προγραμμάτων και τα περιοδικά του διαβάζουν περισσότεροι από 600.000 αναγνώστες το χρόνο. Από τις σχολές του ΑΝΤ1 αποφοίτησαν περισσότεροι από 4.700 φοιτητές από τις. Περίπου 10 εκατομμύρια ακροατές ακούν τα ραδιόφωνά του ομίλου ο οποίος έχει πουλήσει περίπου 1.400.000 προϊόντα από τα sites του, ενώ έχει δημιουργήσει και πουλήσει περισσότερα από 18.000 τραγούδια! Το 2016, τα site ΑΝΤ1 είχαν περισσότερες από 524.000.000 επισκέψεις σε όλο τον κόσμο.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.