Loading…
Breaking News
recent

ΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΟΜΑΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΕ TV-RADIO

@Στην κορυφή πλέον ο ΣΚΑΪ με το «Survivor», το οποίο διαφημίζουν όλα τα ΜΜΕ και τα social media καθημερινά. Η μέση θεαματικότητα του καναλιού έφθασε στο 20,1% την περασμένη εβδομάδα και πλέον δεν έχει αντίπαλο, καθώς έπεσε η θεαματικότητα του ΑΝΤ1, όπως και του Alpha. Μικρή άνοδο είχε η θεαματικότητα της ΕΡΤ3. 20 – 26/3 13 – 19/3 ΣΚΑΪ 20,1% 16,1% ΑΝΤ1 16,2% 17,6% ALPHA 13,5% 14,1% STΑR 9,6% 9,5% MEGA 7,1% 8,2% E-TV 6,8% 7,5% ΕΡΤ1 4,4% 5% ΕΡΤ3 2,7% 2,5% ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 0,9% 0,9%
την πρώτη θέση επανήλθε ο Real FM με 132 αστάθμιστες αναφορές τη βδομάδα 21-27 Μαρτίου, δείχνοντας να μην έχει επηρεαστεί από το «διαζύγιο» με τον Γ. Τράγκα. Δεύτερος είναι ο Μελωδία με 126 απαντήσεις και σημαντική απήχηση. Ο ΣΚΑΪ συγκέντρωσε 112, ο Athens DJ 94, ο Ρυθμός 89, ο Rock FM και ο Sfera 87, ο Λάμψη 74 και ο Δίεση 72. Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι οι 31 αναφορές που συγκέντρωσε ο σταθμός Παραπολιτικά FM, καταγράφοντας μικρές απώλειες σε σχέση με τις 43 αναφορές, που ήταν το υψηλότερο νούμερο που κατέγραψε μετά τη μετεγγραφή του συγκεκριμένου δημοσιογράφου.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.