Loading…
Breaking News
recent

ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΌΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ..

Πριν από λίγες μέρες ο Νίκος Χατζηνικολάου έστειλε ένα μήνυμα στο «Βινύλιο» (ΑΝΤ1) του Αντώνη Κανάκη που ασχολήθηκε με τα στραβά κι ανάποδα της μικρής μας οθόνης.
Σε αυτό επαναλάμβανε ουσιαστικά την πρότασή του οι μετρήσεις για τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών να δημοσιοποιούνται κάθε μήνα και όχι κάθε μέρα. Ισως με αυτόν τον τρόπο να αποφεύγονταν...παιχνίδια με τις τηλεμετρήσεις και σίγουρα θα ήταν μια πολύ πιο πειστική εικόνα για τις προτιμήσεις των τηλεθεατών και στον τομέα των ειδήσεων.
Εμείς για να καταγράψουμε την ακτινογραφία των κεντρικών δελτίων ειδήσεων και να μπορούμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα προτιμήσαμε να εξετάσουμε τι ακριβώς συμβαίνει σε ένα πολύ μεγαλύτερο διάστημα.
Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen για το χρονικό διάστημα 1/1 έως και 15/5/2018, δηλαδή στους πρώτους τεσσερισήμισι μήνες αυτής της χρονιάς, κυρίαρχος στα κεντρικά δελτία ειδήσεων τις καθημερινές αναδεικνύεται ο ALPHA με τον Αντώνη Σρόιτερ να καθηλώνει ημερησίως κατά μέσον όρο 696.000 τηλεθεατές.
- από ρεπορτάζ του Σωτήρη Μανιάτη στην Εφημερίδα των Συντακτών
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δύο νέα προγράμματα κρατικών ενισχύσεων ύψους 100 εκατ. ευρώ απευθύνονται και στις εταιρείες ΜΜΕ της περιφέρειας. Το πρώτο με τίτλο «Ψηφιακό Βήμα» χρηματοδοτεί κατά 50% τις επενδύσεις των εταιρειών ΜΜΕ σε λογισμικό και ψηφιακό εξοπλισμό, ενώ το δεύτερο με τίτλο «Ψηφιακό Άλμα» αφορά κυρίως επιδότηση για το διαδίκτυο. Η επιδότηση των εταιρειών ανέρχεται σε 55.000 – 400.000 ευρώ, ανάλογα με την περιφέρεια της χώρας αλλά και το ύψος του σχεδίου επένδυσης που θα υποβληθεί.
Από το Blogger.