Πριν από λίγες μέρες ο Νίκος Χατζηνικολάου έστειλε ένα μήνυμα στο «Βινύλιο» (ΑΝΤ1) του Αντώνη Κανάκη που ασχολήθηκε με τα στραβά κι ανάποδα της μικρής μας οθόνης.
Σε αυτό επαναλάμβανε ουσιαστικά την πρότασή του οι μετρήσεις για τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών να δημοσιοποιούνται κάθε μήνα και όχι κάθε μέρα. Ισως με αυτόν τον τρόπο να αποφεύγονταν...παιχνίδια με τις τηλεμετρήσεις και σίγουρα θα ήταν μια πολύ πιο πειστική εικόνα για τις προτιμήσεις των τηλεθεατών και στον τομέα των ειδήσεων.
Εμείς για να καταγράψουμε την ακτινογραφία των κεντρικών δελτίων ειδήσεων και να μπορούμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα προτιμήσαμε να εξετάσουμε τι ακριβώς συμβαίνει σε ένα πολύ μεγαλύτερο διάστημα.
Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen για το χρονικό διάστημα 1/1 έως και 15/5/2018, δηλαδή στους πρώτους τεσσερισήμισι μήνες αυτής της χρονιάς, κυρίαρχος στα κεντρικά δελτία ειδήσεων τις καθημερινές αναδεικνύεται ο ALPHA με τον Αντώνη Σρόιτερ να καθηλώνει ημερησίως κατά μέσον όρο 696.000 τηλεθεατές.
- από ρεπορτάζ του Σωτήρη Μανιάτη στην Εφημερίδα των Συντακτών
Σε αυτό επαναλάμβανε ουσιαστικά την πρότασή του οι μετρήσεις για τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών να δημοσιοποιούνται κάθε μήνα και όχι κάθε μέρα. Ισως με αυτόν τον τρόπο να αποφεύγονταν...παιχνίδια με τις τηλεμετρήσεις και σίγουρα θα ήταν μια πολύ πιο πειστική εικόνα για τις προτιμήσεις των τηλεθεατών και στον τομέα των ειδήσεων.
Εμείς για να καταγράψουμε την ακτινογραφία των κεντρικών δελτίων ειδήσεων και να μπορούμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα προτιμήσαμε να εξετάσουμε τι ακριβώς συμβαίνει σε ένα πολύ μεγαλύτερο διάστημα.
Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen για το χρονικό διάστημα 1/1 έως και 15/5/2018, δηλαδή στους πρώτους τεσσερισήμισι μήνες αυτής της χρονιάς, κυρίαρχος στα κεντρικά δελτία ειδήσεων τις καθημερινές αναδεικνύεται ο ALPHA με τον Αντώνη Σρόιτερ να καθηλώνει ημερησίως κατά μέσον όρο 696.000 τηλεθεατές.
- από ρεπορτάζ του Σωτήρη Μανιάτη στην Εφημερίδα των Συντακτών