@Άλλα 1.340 φύλλα έχασαν οι έξι κυριακάτικες εφημερίδες. Συνολικά πούλησαν 17.970 φύλλα από 19.310 που είχαν την προηγούμενη Κυριακή. Η «SportDay» παρέμεινε στην πρώτη θέση παρότι έχασε 590 φύλλα.
@Οι προσφορές είναι ο… κράχτης για να πουλήσει παραπάνω φύλλα μια εφημερίδα. Και δεν πρόκειται για απλή εικασία, είναι η πραγματικότητα, που την επιβεβαιώνει το… περίπτερο. Απόδειξη, το ότι την περασμένη Κυριακή το «Πρώτο Θέμα» έχασε 5.350 φύλλα γιατί, προφανώς, δεν είχε ελκυστική προσφορά. Αντίθετα, το «Έθνος» αύξησε την κυκλοφορία του κατά 4.490 φύλλα γιατί είχε ενδιαφέρουσα προσφορά για κάποιους αναγνώστες.
Συνολικά, οι 11 κυριακάτικες εφημερίδες που τολμούν να δημοσιοποιούν την κυκλοφορία τους πούλησαν 142.810 φύλλα από 144.400 που είχαν την προηγούμενη Κυριακή, ήτοι 1.590 λιγότερα. Το «Βήμα» ήταν πρώτο σε κυκλοφορία.
@Μετά από πολύ καιρό ο ΑΝΤ1 παρουσιάζει σημεία ανάκαμψης, ενώ ΣΚΑΪ και Alpha συνεχίζουν να μοιράζονται την κορυφή της τηλεθέασης στις μετρήσεις της Nielsen. Το Star, που είχε σημειώσει μεγάλη αύξηση το τελευταίο διάστημα, καταγράφει μικρή πτώση, όπως επίσης και η ΕΡΤ1, η θεαματικότητα της οποίας φαίνεται να εξαρτάται από τη δημοτικότητα των αγώνων του πρωταθλήματος που προβάλλονται κάθε Σαββατοκύριακο.
5-11/11
(ηλικία 18-54)
| 29/10-4/11
(ηλικία 18-54)
| |
ΣΚΑΙ | 18,4% (14,9) | 18,8% (15,3) |
Alpha | 16,4% (16,2) | 16,2% (15,8) |
ΑΝΤ1 | 14,2% (14,6) | 13,8% (13,7) |
STAR | 11,8% (13,7) | 12,6% (14,4) |
ΕΡΤ1 | 6% (4,1) | 7% (5,2) |
Open TV | 6,8% (7,1) | 6,3% (6,6) |
ΕΡΤ 2 | 2% (1,7) | 2% (1,6) |
Μακεδονία TV | 1,3% (2,1) | 1,3% (2,1) |
Πηγή: Nielsen