ΠΑΓΩΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

 


Σχεδόν στα περσινά επίπεδα παρέμεινε η κατάσταση στην ελληνική ραδιοφωνική αγορά. Όπως αναφέρει το Marketingweek.gr, που παραθέτει στοιχεία από έρευνα του Spot Monitor, από τον..Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο του 2021 ο διαφημιστικός χρόνος στους σταθμούς όλης της χώρας σημείωσε αύξηση κατά 0,73%. Ειδικότερα, η μεγαλύτερη άνοδος καταγράφηκε στα ραδιόφωνα της Θεσσαλονίκης, της τάξεως του 2,95%, και ακολούθησαν της Αθήνας με 2,21%. Ωστόσο οι ραδιοσταθμοί της περιφέρειας έχασαν διαφημιστικό χρόνο σε ποσοστό 0,53%.
Πανευρωπαϊκά, τώρα, όπως αναφέρει έρευνα της Statista, το ad spend προς το ραδιόφωνο κατέγραψε μικρή μείωση και ανήλθε σε περίπου 26,4 δισ. δολλάρια, το 2020, ωστόσο οι προοπτικές για τη φετινή χρονιά είναι θετικές. Σε επίπεδο απήχησης, η EBU αναφέρει ότι το 84% των Ευρωπαίων κατοίκων ακούει ραδιόφωνο τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα για πάνω από δύο ώρες, ενώ όσον αφορά στους νέους το εν λόγω ποσοστό διαμορφώνεται στο 79%.
«Το ραδιόφωνο ήταν και συνεχίζει να είναι η παρέα στο αυτοκίνητο, στη δουλειά, στο σπίτι. Επομένως, το διαφημιστικό μήνυμα δεν έρχεται άνωθεν από κάποια απρόσωπη πηγή, αλλά σαν «από στόμα σε στόμα», από τον ραδιοφωνικό παραγωγό και εκφωνητή που εμπιστεύεται και επιλέγει ο ακροατής. Ακόμα, σε αντίθεση με άλλα μέσα, το ραδιόφωνο έχει υπογραφή και κύρος. Αυτό ενισχύει τη δύναμη του διαφημιστικού μηνύματος. Όταν μάλιστα δοθεί το βάρος που αρμόζει στο ραδιοφωνικό μέρος μιας καμπάνιας, τότε τα brands αυξάνουν την πραγματική τους αξία. Υπάρχουν μελέτες (βλ. Radiocentre UK) που αποδεικνύουν αυτήν την αλήθεια», δήλωσε στο Marketingweek ο Κώστας Φωτόπουλος, αντιπρόεδρος της ΕΙΙΡΑ και γενικός διευθυντής του Δίεση 101.3 και του Δρόμου 89.8.
«Το ραδιόφωνο είναι το Μέσο που εμπιστεύονται περισσότερο εδώ και πολλά χρόνια οι καταναλωτές», σημειώνει η ίδια και προσθέτει: «Αναγνωρίζουν την “αλήθεια” του, είναι άμεσο και ιδιαίτερα φιλικό. Παράλληλα, συμπληρώνει εξαιρετικά οποιαδήποτε άλλη καμπάνια σε οποιοδήποτε άλλο Μέσο. Η δυνατότητα που δίνει για ουσιαστική αναφορά και περιγραφή ενός προϊόντος, χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος, το καθιστά πολύ σημαντικό μέρος ενός media mix», δήλωσε από την πλευρά της η Δόμνικα Σκρέτα, Ηead of Μarketing, Communications & Digital Strategy του Antenna Music, που ελέγχει τον Ρυθμό 94.9 και τον Easy 97.2.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…