Η δημοσιογράφος που εκνεύρισε τον Κούλη στηρίζει στις εκλογές την ΑΝΤΑΡΣΥΑ

 

Θυμόμαστε όλοι την Ολλανδή δημοσιογράφο Ίνγκεμποργκ Μπέγκελ η οποία τον Νοέμβριο του 2021 εκνεύρισε τον Κ. Μητσοτάκη όταν επέκρινε την κυβέρνηση για τις παράνομες επαναπροωθήσεις προσφύγων και στη συνέχεια τον κατηγόρησε στη συνέντευξη Τύπου πως ψεύδεται και υποκρίνεται για το ζήτημα. Τα πετσωμένα μίντια μετά από αυτό μετείχαν σε ενορχηστρωμένη επιχείρηση “δολοφονίας χαρακτήρα” της δημοσιογράφου, η οποία έκανε απλά τη δουλειά της. Δουλειά που πολλοί δημοσιογράφοι έχουν ξεχάσει να κάνουν στην Ελλάδα. Σήμερα, λίγες μέρες πριν τις εκλογές η δημοσιογράφος με το “κόκκινο καπέλο”- όπως καταγράφηκε στα ΜΜΕ- Ίνγκεμποργκ Μπέγκελ στηρίζει για την κάλπη την ΑΝΤΑΡΣΥΑ! Στη δήλωση της μάλιστα μιλά για αντίστοιχο αντικαπιταλιστικό κόμμα στην Ολλανδία που πλέον εκπροσωπείται στη Βουλή. Ολόκληρη η δήλωση της: 

Αν ήμουν Ελληνίδα, θα ψήφιζα ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Τα κόμματα που βγαίνουν και λένε ξεκάθαρα ότι είναι αντικαπιταλιστικά μιλάνε για ολόκληρη την εργατική τάξη. Δεν αντιμετωπίζουν τους πρόσφυγες σαν εχθρούς που «έρχονται να πάρουν τις δουλειές μας». Δείχνουν αλληλεγγύη για όλους τους εργάτες και κατονομάζουν ανοιχτά ότι ο εχθρός είναι ο καπιταλισμός.
Στην Ολλανδία υπάρχει ένα κόμμα που το όνομά του σημαίνει «Όλοι μαζί, ένα» και εκφράζει το αντιρατσιστικό και αντιφασιστικό κίνημα και μιλάει για τις διεκδικήσεις των εργαζομένων, εκεί. Ξεκίνησε με ένα σύμβουλο στο δήμο του Άμστερνταμ και αργότερα πήρε μια θέση στη Βουλή. Η βουλεύτριά του μιλάει καταπληκτικά, λέει την αλήθεια, και καταφέρνει συχνά να κάνει έξαλλο τον ολλανδό πρωθυπουργό που είναι ρομπότ, σαν τον Μητσοτάκη. Σας εύχομαι τα ίδια. Εάν ήμουν Ελληνίδα, θα είχατε την ψήφο μου.”

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.