'Πάρτα Κοντο-Λίζα και κάντα κορνίζα...'

->ΤΟ άρθρο μας με τίτλο 'Οχι άλλο αίμα στα μέσα ενημέρωσης' αναδημοσιεύτηκε απο αρκετά ιστολόγια με πρώτο το pressgr προκαλώντας αρκετά σχόλια. Η ιστορία αυτού του πολέμου προπαγάνδας όπως αναδεικνύεται απο τα ρεπορτάζ εμπεριέχει όπως σωστά επισήμαναν οι Έλληνες ανταποκριτές ψήγματα εμβολής απο την Αμερικανική εξωτερική πολιτική για το λεγόμενο manupilation των λαών της περιοχής. Η Ρωσία έπραξε σωστά διότι δεν κινήθηκε πρώτη στη γεωπολιτική σκακίερα προστατεύοντας τους λαούς της περιοχής. Ομως όπως είχαμε θίξει εξαρχής ο πόλεμος είχε κίνητρα τεράστια συμφέροντα όπως αυτά των αγωγών πετρελαίου και φυσικού αερίου που εκφράσαμε απο την πρώτη στιγμή και τον έλεγχο ή τουλάχιστον της επιτήρησης απο τις Μεγάλες δυνάμεις. Ο ψυχρός πόλεμος λέγεται ότι είναι προ των θυρών μεταξύ Ρωσίας- ΗΠΑ αλλά έχουμε τονίσει ότι στον Πούτιν δεν χωράνε...πουτινές..
->ΑΠΟ την άλλη έχουμε την ανεκδιήγητη και ανιστόρητη κα Κοντολίζα η οποία προφανώς λησμονεί την καταγωγή της και υποκύπτει στα συμφέροντα πετρελαίου και των χορηγών της. Η οποία κα Κοντολίζα εξέφρασε την άποψη ότι το 2008 δεν είναι...1968. Μήπως άραγε ξεχνά την εποχή που η φυλή της υπέμεινε τον ξένο ζυγό και ανορθώθηκε χάρη σε αγώνες θρυλικών ανθρώπων και επειδή δεν είμαστε ρατσιστές θα τις συστήνουμε να διαβάζει που και που βιβλία Ιστορίας. Διότι άλλο ως μαύρη υπουργός που πρέπει να στηρίζει τα δίκαια του λαού της αλλά βλέπουμε ότι συντάσσεται με την..κονόμα και μόνον!
->ΑΥΤΗ η κα Κοντολίζα δυστυχώς στις συνομιλίες μεταξύ Ελλάδος και Σκοπίων εξακολουθεί να επιδεικνύει την ανιστόρητη μάθησή της απο το σχολείο αποκαλώντας το κρατίδιο με την ονομασία 'Μακεδονία' επειδή θέλει να παραμείνουν οι στρατιωτικές βάσεις των ΗΠΑ στη περιοχή. Κάποτε επι Ανδρέα φωνάζαμε 'έξω οι βάσεις του ΝΑΤΟ' αλλά οι φευγαλέοι πολιτικοί μας δεν είχαν υπολογίσει ότι θα έφευγαν μεν αλλά θα εγκαθίστατο σε γειτονικό προτεκτοράτο. Νομίζω ότι η κα Ραίς πρέπει να πάρει μαθήματα Διεθνούς Δικαίου και Ιστορίας απο την Ελληνίδα υπουργό Εξωτερικών και καλούμε την κα Ντόρα να τις δώσει ένα βιβλίο ιστορίας της Μακεδονίας απο τα τόσα που υπάρχουν στα Αγγλικά ως δώρο και χειρονομία καλής θέλησης. Αυτό προτείνω να κάνει το Υπουργείο μας σε ξένες αντιπροσωπείες μήπως ξεστραβωθούν και επιτέλους μάθουν ότι η ελληνική ιστορία δεν ειναι μόνο η αρχαιότερη αλλά και η μόνη διαχρονική....

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.