@Διατήρησε την πρώτη θέση το “Έθνος της Κυριακής” με πωλήσεις περίπου 150 χιλ. φύλλων, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ρακτορείων διανομής Τύπου. Σε απόσταση … το “Θέμα” με 120 χιλ. φύλλα και τρίτο το “Βήμα” με 102 χιλ. φύλλα και τέταρτη τη ”Real News” με 91 χιλ. φύλλα. Ο ” Τύπος της Κυριακής” πούλησε περίπου 20 χιλ. φύλλα, η “Δημοκρατία 15 χιλ. φύλλα και η “Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία” 10 χιλ. φύλλα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις. Υπενθυμίζεται πως η “Καθημερινή” δεν επιτρέπει στα πρακτορεία να ανακοινώνουν την κυκλοφορία της.
@Πρώτος και τη βδομάδα 14-20/1/2014 ο Real FM με 160 αστάθμιστες απαντήσεις. Δεύτερος ο Μελωδία με μείωση και 135 απαντήσεις και τρίτος ο Δίεση με 116. Ο Σκάι ανέβηκε στην τέταρτη με 111 και ακολουθούν ο Athens Radio DeeLay, με 108, ο Derti με 99, ο NovaΣΠΟΡ FM με 98, ο Ρυθμός με 95, και με 90 απαντήσεις, ο Easy και ο Kiss FM.
@Η πλατειά μαζική ανοιχτή συνέλευση των αγωνιζόμενων εργαζόμενων της ΕΡΤ απορρίπτει ομόφωνα την όποια συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το μόρφωμα της ΝΕΡΙΤ. Η δημοσίευση και της τελευταίας κατάπτυστης και φωτογραφικής προκήρυξης των 259 θέσεων μέσω ΑΣΕΠ επί συνόλου 615 υπαλλήλων (δημοσιογράφων, τεχνικών, διοικητικών και καλλιτεχνικών ειδικοτήτων) που θα στελεχώσουν τον κατ ‘επίφαση «δημόσιο» ραδιοτηλεοπτικό φορέα της ΝΕΡΙΤ επιβεβαιώνει και επίσημα την απόφαση της κυβέρνησης για τις απολύσεις μας και την πρόθεση της να δημιουργήσει ένα μικρό απόλυτα ελεγχόμενο μαγαζάκι στη θέση της ΕΡΤ. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας και αρνούμαστε με τη συμμετοχή μας να συμπράξουμε στη δημιουργία ενός φορέα, που δεν έχει καμία σχέση με Δημόσιο Ραδιοτηλεοπτικό Οργανισμό, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
@Η στενή σχέση διαπλοκής ανάμεσα στο πολιτικό, οικονομικό και τηλεοπτικό σύστημα της χώρας καταδεικνύεται και από ποσοτικές πλέον μετρήσεις. Η υποστήριξη από τα τηλεοπτικά κανάλια της πολιτικής των Μνημονίων και των απαιτήσεων της «αγοράς» και των τραπεζών έχει αποτέλεσμα. Τα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, μετά την εξαφάνιση του Alter αλλά και της ΕΡΤ, μοιράζονται τη διαφημιστική πίτα, η οποία μεγαλώνει. Από διαφήμιση κατά τη διάρκεια του 2013 πήραν 571.396.484 ευρώ, αυξάνοντας τα ονομαστικά έσοδά τους κατά 21,7% σε σχέση με το 2012. Η τηλεόραση, σύμφωνα με τη Media Services, κατέχει για το 2013 το 48,16% της διαφημιστικής αγοράς. Συνολικά, όλα τα ΜΜΕ πήραν πέρυσι 1.186.827.958 ευρώ, αλλά λόγω της μεγάλης πτώσης στα περιοδικά η συνολική αύξηση της διαφήμισης περιορίστηκε στο 4%. Οι εφημερίδες αύξησαν επίσης κατά 1,12% τη διαφημιστική τους δαπάνη, παίρνοντας 258.682.651 ευρώ, και το ραδιόφωνο, με 1,5% αύξηση, έλαβε 65.080.297 ευρώ. Ο μεγάλος χαμένος είναι ο περιοδικός Τύπος, που για τέταρτη συνεχή χρονιά καταγράφει πτώση στα διαφημιστικά του έσοδα. Το 2013 πήρε 291.668.526 ευρώ, καταγράφοντας πτώση 17%.
@Σε εμπορική συνεργασία έχουν προχωρήσει στην Κύπρο το Mega και το συγκρότημα του “Φιλελεύθερου”. Η συνεργασία παρουσιάστηκε προ ημερών στους δημοσιογράφους, από τα στελέχη των δύο εταιρειών στην Κύπρο.
@Η πλατειά μαζική ανοιχτή συνέλευση των αγωνιζόμενων εργαζόμενων της ΕΡΤ απορρίπτει ομόφωνα την όποια συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το μόρφωμα της ΝΕΡΙΤ. Η δημοσίευση και της τελευταίας κατάπτυστης και φωτογραφικής προκήρυξης των 259 θέσεων μέσω ΑΣΕΠ επί συνόλου 615 υπαλλήλων (δημοσιογράφων, τεχνικών, διοικητικών και καλλιτεχνικών ειδικοτήτων) που θα στελεχώσουν τον κατ ‘επίφαση «δημόσιο» ραδιοτηλεοπτικό φορέα της ΝΕΡΙΤ επιβεβαιώνει και επίσημα την απόφαση της κυβέρνησης για τις απολύσεις μας και την πρόθεση της να δημιουργήσει ένα μικρό απόλυτα ελεγχόμενο μαγαζάκι στη θέση της ΕΡΤ. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας και αρνούμαστε με τη συμμετοχή μας να συμπράξουμε στη δημιουργία ενός φορέα, που δεν έχει καμία σχέση με Δημόσιο Ραδιοτηλεοπτικό Οργανισμό, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
@Η στενή σχέση διαπλοκής ανάμεσα στο πολιτικό, οικονομικό και τηλεοπτικό σύστημα της χώρας καταδεικνύεται και από ποσοτικές πλέον μετρήσεις. Η υποστήριξη από τα τηλεοπτικά κανάλια της πολιτικής των Μνημονίων και των απαιτήσεων της «αγοράς» και των τραπεζών έχει αποτέλεσμα. Τα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, μετά την εξαφάνιση του Alter αλλά και της ΕΡΤ, μοιράζονται τη διαφημιστική πίτα, η οποία μεγαλώνει. Από διαφήμιση κατά τη διάρκεια του 2013 πήραν 571.396.484 ευρώ, αυξάνοντας τα ονομαστικά έσοδά τους κατά 21,7% σε σχέση με το 2012. Η τηλεόραση, σύμφωνα με τη Media Services, κατέχει για το 2013 το 48,16% της διαφημιστικής αγοράς. Συνολικά, όλα τα ΜΜΕ πήραν πέρυσι 1.186.827.958 ευρώ, αλλά λόγω της μεγάλης πτώσης στα περιοδικά η συνολική αύξηση της διαφήμισης περιορίστηκε στο 4%. Οι εφημερίδες αύξησαν επίσης κατά 1,12% τη διαφημιστική τους δαπάνη, παίρνοντας 258.682.651 ευρώ, και το ραδιόφωνο, με 1,5% αύξηση, έλαβε 65.080.297 ευρώ. Ο μεγάλος χαμένος είναι ο περιοδικός Τύπος, που για τέταρτη συνεχή χρονιά καταγράφει πτώση στα διαφημιστικά του έσοδα. Το 2013 πήρε 291.668.526 ευρώ, καταγράφοντας πτώση 17%.
@Σε εμπορική συνεργασία έχουν προχωρήσει στην Κύπρο το Mega και το συγκρότημα του “Φιλελεύθερου”. Η συνεργασία παρουσιάστηκε προ ημερών στους δημοσιογράφους, από τα στελέχη των δύο εταιρειών στην Κύπρο.