Έχει ελπίδες το ραδιόφωνο στον κόσμο των κινητών συσκευών

Ανησυχία για το κατά πόσο θα καταφέρει η ακρόαση ραδιοφώνου να εισχωρήσει στη χρήση κινητών συσκευών εγείρει σε άρθρο του ο ειδικός αναλυτής Mark Ramsey. Σύμφωνα με τον Ramsey, η χρήση κινητού επικεντρώνεται σε εγκατεστημένες εφαρμογές, και δυστυχώς οι εφαρμογές που αντιπροσωπεύουν ακρόαση ραδιοφώνου δεν συμπεριλαμβάνονται στις λίστα των πιο δημοφιλών εφαρμογών: Σύμφωνα με τα στατιστικά, οι χρήστες των ΗΠΑ ξοδεύουν τώρα τον περισσότερο χρόνο τους καταναλώνοντας ψηφιακά μέσα μέσω εφαρμογών κινητού. Αυτό σημαίνει ότι οι εφαρμογές κινητού, συμπεριλαμβανομένης της νούμερο 1 πιο δημοφιλούς εφαρμογής του Facebook, τρώνε περισσότερο από το χρόνο μας, από ότι η χρήση desktop ή πλοήγησης του ιστού από το κινητό, αντιπροσωπεύοντας το 52% του χρόνου που δαπανάται με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Άλλα στατιστικά αποκαλύπτουν ότι η πλειοψηφία του κόσμου με εφαρμογές απλά χρησιμοποιούν τις ίδιες εφαρμογές όπως πάντα και δεν προβαίνουν στη λήψη νέων.
Αυτό, ίσως, εξηγεί την τραγική στατιστική ότι 1 στα 4 apps εγκαταλείφθηκε μετά από μία χρήση και το 95% αυτών εγκαταλείπονται μέσα σε ένα μήνα. Δυστυχώς κοιτάζοντας κανείς τον κατάλογο των δημοφιλών εφαρμογών διαπιστώνει πως από τον κατάλογο αυτό είναι απούσες οι περισσότερες εφαρμογές που προσομοιάζουν την ακρόαση επίγειου ραδιοφώνου, όπως το TuneIn, το iHeartRadio και το Spotify. Και δυστυχώς από τα στατιστικά προκύπτει ότι «ένα εικονίδιο στην αρχική οθόνη του τηλεφώνου δεν είναι αρκετό. Αν δεν είστε ανάμεσα στις τέσσερις κορυφαίες εφαρμογές του καταναλωτή θα πρέπει να ανταγωνίζεστε με τις υπόλοιπες για μόνο 25% του συνολικού χρόνου χρήσης app. Θα πρέπει να αγωνίζεστε για ψίχουλα.» Ποια είναι η απάντηση σε όλα αυτά; «Η απάντηση μπορεί να είναι μόνο μία: Να συναρπάζετε ως το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους - να μην σας χρησιμοποιούν απλώς από συνήθεια ή άνεση. Να είστε τόσο καλοί και τέλειοι χωρίς εναλλακτική. Η αύξηση της ακροαματικότητας και η αύξηση στους χρήστες κινητών συσκευών δεν είναι απλώς ασυσχέτιστες, μπορεί να έχουν έως και αρνητική συσχέτιση.» «Ναι, θα πρέπει να είστε όπου είναι το κοινό, αλλά πιο σημαντικό είναι να αξίζει να σε ακούσουν σε περιβάλλοντα όπου το κοινό έχει περισσότερες επιλογές. Ο νέος ανταγωνιστής σας είναι είναι το Facebook και η Google και η Apple και η Amazon και το eBay. Συνηθίστε το. Και το άλλο δίδαγμα: Μην περιμένετε ότι ένα app - και κάθε app - θα φέρει μαζί με την επιτυχία σας στις ακροαματικότητες και επιτυχία στον κόσμο των κινητών συσκευών. Τα στοιχεία είναι σε μεγάλο βαθμό κλίνουν εναντίον σας.» - See more at: http://www.radiofono.gr/node/4461#sthash.lZiYTJzs.dpuf

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…