Loading…
Breaking News
recent

Διαφημιστική δαπάνη ύψους 1,2 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ

Το ένα τρίτο των νοικοκυριών ζει κάτω από το όριο της φτώχειας, αλλά το success story επιτεύχθηκε στη διαφήμιση των ΜΜΕ. Τα στοιχεία των μετρήσεων της Media Services για το 2014 καταδεικνύουν πως στα έσοδα των ΜΜΕ η ανάπτυξη ήρθε. Η μεικτή διαφημιστική δαπάνη για ολόκληρο το έτος ανήλθε σε 1.278.069.000 ευρώ. Το 2014 ήταν η τρίτη συνεχής χρονιά αύξησης για τη διαφήμιση στα ΜΜΕ και σε σχέση με το 2013 το ποσοστό ανόδου καταγράφεται σε 7,76%. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί σημειώνουν πως τα ποσά που αναφέρει η Media Services δεν αποτελούν τα πραγματικά έσοδα των καναλιών, αφού σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και οι φόροι. Από την άλλη, ωστόσο, ο κατάλογος της ονομαστικής διαφημιστικής δαπάνης δεν συμπεριλαμβάνει τα διαφημιστικά έσοδα σε ιντερνετικά Μέσα και εταιρείες, καθώς όλο και πιο συχνά τα ΜΜΕ κλείνουν διαφημίσεις στις εταιρείες διαδικτύου. Η τηλεόραση είναι αυτή που ωφελείται περισσότερο από την αύξηση στη διαφήμιση. Για το 2014 απορρόφησε 644.445.631 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σε σχέση με το 2013 κατά 12,78%. Τα περιοδικά για πρώτη χρονιά έδειξαν να ξεπερνούν την ύφεση και βρέθηκαν στη δεύτερη θέση, υποσκελίζοντας τις εφημερίδες, που είναι το μόνο Μέσο με αρνητικό πρόσημο στη διαφημιστική δαπάνη. Τα περιοδικά πήραν από την αγορά 304.048.634 ευρώ, με αύξηση 4,24% σε σχέση με το 2013. Οι εφημερίδες, αντιθέτως, κατέγραψαν μείωση κατά 6,19% και απορρόφησαν 242.676.660 ευρώ. Τέλος, το ραδιόφωνο, εκτός από αρκετούς σταθμούς που δεν δέχονται καταμέτρηση των διαφημίσεών τους, πήρε 87.756.145 ευρώ, με αύξηση 34,84%.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
«Από την Κυριακή 3 Δεκέμβρη αφήνουμε το χαρτί και ξαναγυρνάμε εκεί όπου γεννήθηκε ο "Γαύρος", στο διαδίκτυο. Αναστέλλουμε την έντυπη έκδοση και ρίχνουμε όλες μας τις δυναμεις στο σάιτ gavros. Ολοι οι εργαζόμενοι της έντυπης μορφής του Γαύρου, δημοσιογράφοι και τεχνικοί παραμένουν στη θέση τους και συνεχίζουν απερίσπαστοι τη δουλειά τους. Ο "Γαύρος" θα συνεχίζει να υπάρχει ως ένθετο στην εφημερίδα "Πρωταθλητής"». Τα παραπάνω αναφέρονται, μεταξύ άλλων σε πρωτοσέλιδο σημείωμα της εφημερίδας "Γαύρος" η οποία αναστέλλει την κυκλοφορία της στα περίπτερα, προφανώς λόγω χαμηλών πωλήσεων (η πανελλαδκή κυκλοφορία του ήταν πάνω-κάτω 1.000 φύλλα). Σχετικά με την ένθεσή του στον "Πρωταθλητή", πρεπει να επισημανθεί και το γεγονός ότι η.. εφημερίδα του Πουλόπουλου στα τέλη Οκτωβρίου έγινε «Κόκκινος Πρωταθλητής» και άρχισε να μετράει αριθμό τευχών από το... μηδέν (γιατί άραγε;..).
Από το Blogger.