Loading…
Breaking News
recent

Διαφημιστική δαπάνη ύψους 1,2 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ

Το ένα τρίτο των νοικοκυριών ζει κάτω από το όριο της φτώχειας, αλλά το success story επιτεύχθηκε στη διαφήμιση των ΜΜΕ. Τα στοιχεία των μετρήσεων της Media Services για το 2014 καταδεικνύουν πως στα έσοδα των ΜΜΕ η ανάπτυξη ήρθε. Η μεικτή διαφημιστική δαπάνη για ολόκληρο το έτος ανήλθε σε 1.278.069.000 ευρώ. Το 2014 ήταν η τρίτη συνεχής χρονιά αύξησης για τη διαφήμιση στα ΜΜΕ και σε σχέση με το 2013 το ποσοστό ανόδου καταγράφεται σε 7,76%. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί σημειώνουν πως τα ποσά που αναφέρει η Media Services δεν αποτελούν τα πραγματικά έσοδα των καναλιών, αφού σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και οι φόροι. Από την άλλη, ωστόσο, ο κατάλογος της ονομαστικής διαφημιστικής δαπάνης δεν συμπεριλαμβάνει τα διαφημιστικά έσοδα σε ιντερνετικά Μέσα και εταιρείες, καθώς όλο και πιο συχνά τα ΜΜΕ κλείνουν διαφημίσεις στις εταιρείες διαδικτύου. Η τηλεόραση είναι αυτή που ωφελείται περισσότερο από την αύξηση στη διαφήμιση. Για το 2014 απορρόφησε 644.445.631 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σε σχέση με το 2013 κατά 12,78%. Τα περιοδικά για πρώτη χρονιά έδειξαν να ξεπερνούν την ύφεση και βρέθηκαν στη δεύτερη θέση, υποσκελίζοντας τις εφημερίδες, που είναι το μόνο Μέσο με αρνητικό πρόσημο στη διαφημιστική δαπάνη. Τα περιοδικά πήραν από την αγορά 304.048.634 ευρώ, με αύξηση 4,24% σε σχέση με το 2013. Οι εφημερίδες, αντιθέτως, κατέγραψαν μείωση κατά 6,19% και απορρόφησαν 242.676.660 ευρώ. Τέλος, το ραδιόφωνο, εκτός από αρκετούς σταθμούς που δεν δέχονται καταμέτρηση των διαφημίσεών τους, πήρε 87.756.145 ευρώ, με αύξηση 34,84%.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ημιτελής πέρασε η διάταξη για την επιβολή τέλους 2% επί των πωλήσεων των ηλεκτρονικών υπολογιστών, tablets και έξυπνων κινητών τηλεφώνων, υπέρ των δημιουργών, στον νόμο για τα πνευματικά δικαιώματα. Στο άρθρο δεν περιλαμβάνονται οι δημοσιογράφοι που εργάζονται στις εφημερίδες και τα sites και το προϊόν της εργασίας τους αναπαράγεται από τις συγκεκριμένες συσκευές, χωρίς την καταβολή εύλογης αμοιβής. Τα χρήματα, αφού γίνει ο διαχωρισμός, θα καταβάλλονται μάλλον στον ΟΣΔΕΛ, τον οποίο έχουν εμπιστευτεί οι εκδότες για την εκπροσώπησή τους, όπως και κάποιοι δημοσιογράφοι. Από την πλευρά του, ο Σύνδεσμος Εταιρειών Πληροφορικής μιλάει για «χαράτσι».
Από το Blogger.