Loading…
Breaking News
recent

Τα “τοξικά” media αλλάζουν πολιτική στάση και κωλοτούμπες

Γράφει ο media-industry
Το Μνημόνιο έκανε “τοξικά” τα media
Το 2004 ο Κώστας Καραμανλής κέρδισε τις εκλογές, με τα Μέσα Ενημέρωσης, συντεταγμένα να στηρίζουν την κυβέρνηση του Κ. Σημίτη και το Γ. Παπανδρέου, που είχε πάρει το δακτυλίδι του ΠΑΣΟΚ την εποχή εκείνη. Η ιστορία επαναλήφθηκε και τώρα με το ΣΥΡΙΖΑ και τους Ανεξάρτητους Έλληνες που συγκροτούν από χθες τη νέα κυβέρνηση να έχουν απέναντί τους, τα περισσότερα ΜΜΕ, και δίχως την ισότιμη κάλυψη που θα προσέφερε η κρατική ραδιοτηλεόραση, καθώς και η ΕΡΤ καταργήθηκε.
Εν αναμονή της επιστροφής της ΕΡΤ, όπως έχει δεσμευτεί ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι η στιγμή της περίσκεψης για μια ακόμη φορά για το ρόλο των ΜΜΕ, από κοινού με τις εταιρείες δημοσκοπήσεων. Διότι, η προεκλογική περίοδος ξεκίνησε με τις έρευνες της κοινής γνώμης να υποστηρίζουν πως ο κόσμος δεν ήθελε εκλογές… Η “επικοινωνιακή καταιγίδα” υπέρ του Μνημονίου κράτησε 5 χρόνια από τα Μέσα ενημέρωσης και τα κατέστησαν τοξικά.
Η ανοικτή και άνευ όρων υποστήριξης των κεντρικών media στα πρόσωπα και τις πολιτικές του Μνημονίου, προκάλεσαν βαθιά απέχθεια στους ψηφοφόρους που παρακολουθούσαν. Από ένα σημείο και πέρα και σε συνδυασμό με την καμπάνια φόβου κατά την προεκλογική περίοδο, ότι και αν έλεγαν τα Μέσα, είχαν ελάχιστη επιρροή στο κοινό που ήδη είχε δείξει πως γυρνούσε την πλάτη του στα μεγάλα δίκτυα.
Η «τοξικότητα» αυτή των ΜΜΕ δεν θεραπεύεται με την κακόγουστη αλλαγή της στάσης τους, τις τελευταίες μέρες, όταν το αποτέλεσμα ήταν ορατό. Ίσως είναι η ώρα για τον επαναπροσδιορισμό των ΜΜΕ από μηδενική βάση. Άραγε, θα το κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως δεσμεύτηκε;
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δεν παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης Επικοινωνίας, η διαφήμιση του δικτύου καταστημάτος JUMBO με τον ομόφυλο ζευγάρι που ψωνίζει παιχνίδια, έκρινε η Πρωτοβάθμια Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας. Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή παρενέβη μετά από καταγγελίες καταναλωτών για τηνπαρουσίαση του ομόφυλου ζευγαριού στη διαφήμιση.
Από το Blogger.