@Την άμεση έναρξης της ισχύος του φόρου 20% επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων προτείνει η κυβέρνηση στους δανειστές. Αν γίνει αποδεκτή η πρόταση τότε στα ταμεία του κράτους θα μπει ο φόρος ο οποίος ως σήμερα εισπράττεται αλλά δεν αποδίδεται. Κι αυτό γιατί προεκλογικά η γενική γραμματέας εσόδων, Κατερίνα Σαββαϊδου μετακίνησε χρονικά την απόδοση του φόρου για τις 20 Ιανουαρίου 2016. Η σχετική διάταξη του νόμου άρχισε να βρίσκεται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2015 και αυτό επειδή η κυβέρνηση Σαμαρά Βενιζέλου, δεν την πάγωσε, όπως είχε κάνει τα προηγούμενα χρόνια κι ακολουθώντας τις πρακτικές των κυβερνήσεων από το 2010. Το πρόβλημα είναι πως μετά τα capital controls η διαφήμιση κατέρρευσε, άρα δεν πρέπει να προβλέπονται έσοδα από εδώ και πέρα.
@Το ζήτημα της αναδρομικής καταβολής του ειδικού φόρου τηλεόρασης θέτει ο γενικός γραμματέας των ΑΝΕΛ, Νίκος Νικολόπουλος με ερώτηση προς τον υπουργό επικρατείας Νίκο Παππά. Ο Ν. Νικολόπουλος ζητάει να ενημερωθεί “ποια ΜΜΕ κατέβαλαν τον ως άνω ειδικό φόρο” και “πόσα εισέπραξε το Ελληνικό Δημόσιο από πληρωμές του ως άνω φόρου” αλλά και “με ποιο τρόπο προτίθεται το Ελληνικό Δημόσιο να διεκδικήσει τα σχετικά ως άνω φορολογικά έσοδα, καθώς δεν καταβλήθηκαν άμεσα, ως όφειλε;”. Ειδικά ο γενικός γραμματέας των ΑΝΕΛ, ρωτάει, αν “υπάρχει η πρόθεση να εξαντληθούν τα διαθέσιμα ένδικα μέσα προς αυτό το σκοπό’”.
@Η απόφαση της κυβέρνησης να προσφύγει σε Δημοψήφισμα, είχε πολύ ακριβές επιπτώσεις στα ΜΜΕ –κανάλια, ραδιόφωνα και εφημερίδες. Οι χορηγοί και οι διαφημιστικές εταιρείες, προφανώς για να μην εμπλακούν στην έντονη πολιτική διαμάχη, από την στιγμή που τα ΜΜΕ προβάλλουν διαφημιστικά σποτ των δύο πλευρών του «Ναι» και του «Όχι», απέσυραν από τις αρχές της εβδομάδας τα διαφημιστικά πακέτα τους από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενώ σοβαρά προβλήματα είχαν οι εφημερίδες και τα περιοδικά. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, τα κανάλια κυρίως έχασαν πάρα πολλά χρήματα.
@Το ζήτημα της αναδρομικής καταβολής του ειδικού φόρου τηλεόρασης θέτει ο γενικός γραμματέας των ΑΝΕΛ, Νίκος Νικολόπουλος με ερώτηση προς τον υπουργό επικρατείας Νίκο Παππά. Ο Ν. Νικολόπουλος ζητάει να ενημερωθεί “ποια ΜΜΕ κατέβαλαν τον ως άνω ειδικό φόρο” και “πόσα εισέπραξε το Ελληνικό Δημόσιο από πληρωμές του ως άνω φόρου” αλλά και “με ποιο τρόπο προτίθεται το Ελληνικό Δημόσιο να διεκδικήσει τα σχετικά ως άνω φορολογικά έσοδα, καθώς δεν καταβλήθηκαν άμεσα, ως όφειλε;”. Ειδικά ο γενικός γραμματέας των ΑΝΕΛ, ρωτάει, αν “υπάρχει η πρόθεση να εξαντληθούν τα διαθέσιμα ένδικα μέσα προς αυτό το σκοπό’”.
@Η απόφαση της κυβέρνησης να προσφύγει σε Δημοψήφισμα, είχε πολύ ακριβές επιπτώσεις στα ΜΜΕ –κανάλια, ραδιόφωνα και εφημερίδες. Οι χορηγοί και οι διαφημιστικές εταιρείες, προφανώς για να μην εμπλακούν στην έντονη πολιτική διαμάχη, από την στιγμή που τα ΜΜΕ προβάλλουν διαφημιστικά σποτ των δύο πλευρών του «Ναι» και του «Όχι», απέσυραν από τις αρχές της εβδομάδας τα διαφημιστικά πακέτα τους από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενώ σοβαρά προβλήματα είχαν οι εφημερίδες και τα περιοδικά. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, τα κανάλια κυρίως έχασαν πάρα πολλά χρήματα.