Loading…
Breaking News
recent

ΕΣΡ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ: ΑΡΜΟΔΙΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ

ΕΡΤ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ-1Η εφημερίδα ΠΑΡΌΝ αποκαλύπτει τα  επίσημα οικονομικά στοιχεία της πρώην ΕΡΤ, την οποία έκλεισε η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου. Η ΕΡΤ ήταν καταφανώς κερδοφόρος και δεν υπήρχε η παραμικρή νόμιμη αιτιολογία για το κλείσιμό της. Προκύπτουν βαρύτατες ευθύνες για όσους έλαβαν την απόφαση και ή υπέγραψαν το λουκέτο. Τα οικονομικά στοιχεία της ΕΡΤ μπορεί να αποτελέσουν τη νομιμοποιητική βάση για αγωγές εκατομμυρίων σε βάρος των συνυπεύθυνων υπουργών. Η κυβέρνηση έχει τη δυνατότητα και οφείλει να τηρήσει τη δέσμευσή της  για να διερευνήσει όχι μόνο τις συμβάσεις που υπεγράφησαν μετά (και από στελέχη που σήμερα έχουν διευθυντικές θέσεις  στην ΕΡΤ) αλλά τη ζημία που υπέστη το ελληνικό δημόσιο. Βαριά εκτεθειμένοι οι  Τροϊκανοί που έκαναν τα στραβά μάτια για δεύτερη φορά στα ΜΜΕ. Η πρώτη ήταν όταν συνηγόραν στο να μην δοθούν άδειες.
Η έκθεση πεπραγμένων του ΕΣΡ το 2014
Η έκθεση πεπραγμένων του ΕΣΡ το 2014
Η δεύτερη αποκάλυψη έρχεται από το ΕΣΡ. Σε ανύποπτο χρόνο η Αρχή αναγνώριζε πως το δικαίωμα επιλογής του αριθμού των αδειών ανήκει στον υπουργό  Επικρατείας καταρρίπτοντας το επιχείρημα της ΝΔ, περί υπερεξουσιών του Ν. Παππά. Η ΝΔ που σταμάτησε τη διαδικασία συγκρότησης του ΕΣΡ με αυτή την κατηγορία, είχε αποδεχθεί την έκθεση πεπραγμένων του ΕΣΡ, χωρίς διαφωνία. ‘Ανοιγει, συνεπώς,  ο δρόμος για να λάβει η διαδικασία τη νόμιμη οδό, καθώς δεν μπορεί ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης να παραγνωρίζει την έκθεση του ΕΣΡ. Στον ύπνο πιάστηκαν όσοι συμβούλευσαν τη ΝΔ να ακολουθήσει την τακτική παραβίασης του Συντάγματος.
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Λίγο μετά τη ΔΕΘ αναμένεται να κυκλοφορήσει ξανά το «Έθνος» από την 24Media του Δημήτρη Μάρη. Διευθυντής θα είναι ο Μάνος Χωριανόπουλος, ενώ διευκρινίζεται πως δεν υπάρχει καμιά εμπλοκή του Φώτη Μπόμπολα. Ήδη, οι κωδικοί για τη χρήση των sites των εφημερίδων, τα εμπορικά σήματα των οποίων ανήκουν στον Ιβάν Σαββίδη («Έθνος», «Έθνος Κυριακής», «Ημερησία»), παραδόθηκαν στην 24Media, προκαλώντας την ενόχληση του πρώην αφεντικού του Πήγασου.
Από το Blogger.