Από το παρασκήνιο στο προσκήνιο της TV

Ίσως η πιο αξιοπερίεργη εικόνα από όλες όσες βλέπουμε στο διαδίκτυο την ημέρα της μεγάλης μάχης για τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες, είναι η δημόσια εμφάνιση της διαπλοκής. Με πρόσωπο και όνομα ταυτισμένα πλέον. Η διαδικασία της τηλεοπτικής αδειοδότησης που κορυφώνεται σήμερα με την έναρξη της δημοπρασίας είναι η απαρχή στην αναδιάταξη, στον εκσυγχρονισμό της διαπλοκής στη χώρα μας.
Το σύστημα θα αναδιαταχθεί, κάποιοι παλιοί θα πεταχτούν έξω, ήδη είναι εκτός Ψυχάρης, Μπόμπολας, ο Κοντομηνάς ανησυχεί, το ίδιο και ο Αλαφούζος. Κάποιοι θα μπουν στο άλλοτε κλειστό σύστημα διαπλοκής που άνοιξε με νέους όρους. Θα είναι αυτοί που έχουν λεφτά με επώνυμο, “καθαρά” χαρτιά, κι ας προέρχονται τα λεφτά από “βρόμικες” business. Ο ΣΥΡΙΖΑ που δεν είχε εξαρτήσεις από τα παραδοσιακά διαπλεκόμενα, αντιθέτως βρίσκονταν σε μεγάλη κόντρα με ορισμένα από αυτά, ως κυβέρνηση επέλεξε να σηκώσει τη σημαία του “αγώνα”, του μοναδικού αγώνα που έδωσε από τη στιγμή που υποτάχθηκε στην Ε.Ε και την τρόϊκα και έγινε ο εκπρόσωπος τους. Και φυσικά δεν πρόκειται να αφήσει αυτή τη μάχη, την εκμεταλλεύεται στο έπακρο επικοινωνιακά, πολύ περισσότερο που η Νέα Δημοκρατία του Κυριάκου Μητσοτάκη επέλεξε να πάει με τους …χαμένους.
Η πιο αξιοπερίεργη εικόνα λοιπόν είναι η δημόσια εμφάνιση των διαπλεοκομένων, αυτών που αποφάσισαν στα παρασκήνια για πολιτικούς και κυβερνήσεις, για πολιτικές ατζέντες και πρώτα θέμα, σύρονται σε δωμάτια κλειστά, θα χρησιμοποιήσουν χημικές τουαλέτες, θα είναι εκεί χωρίς κινητά. Μαρινάκης, Σαββίδης, Κυριακού, Καλογρίτσας, Π.Κυριακόπουλος, Κ. Κιμπουρόπουλος. Και το χειρότερο για αυτούς, δεν μπορούν να προσυννενοηθούν μεταξύ τους, η κυβέρνηση φρόντισε να τους κάνει εξ΄αρχής αντίπαλους. Οκτώ για τέσσερις άδειες με μόνο απαιτούμενο τα λεφτά. Όσα περισσότερα δώσουν. Το από που προέρχονται αυτά τα λεφτά, είναι ρώσικα κεφάλαια, ξεπλυμένα σε business από σκοτεινά εμπόρια, ποσώς ενδιαφέρει σε αυτή τη φάση. Ως 30 εκατ. ευρώ η πρώτη άδεια, ακούγεται και τρίβουν τα χέρια τους στην κυβέρνηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα παίξει το χαρτί των τηλεοπτικών αδειών ως το τέλος. Καταρχήν στη ΔΕΘ, θα περηφανευτεί πολιτικά πως τα έβαλε με το σαθρό σύστημα της διαπλοκής και το …ξεδόντιασε.
Κι ας μειώνει τις συντάξεις για 2η φορά, ας ήρθε ο ΕΝΦΙΑ, ας έτοιμάζεται ο εργασιακός Αρμαγεδών. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει να πουλήσει πολιτική επικοινωνιακά. Σε μετέπειτα φάση θα ανακοινώσει τις “θεματικές πανελλαδικές άδειες”, εντός 90 ημερών και πάλι οι ιδιοκτήτες θα τρέξουν να εξασφαλίσουν μια από τις 6(;) άδειες που θα δοθούν. Εντός του επόμενου 4μηνου, εκτιμούμε πως το σύστημα της διαπλοκής θα έχει εκσυγχρονισθεί με τους νέους παίχτες στο παιχνίδι. Το ποιός θα τους ελέγξει για την εκπομπή και το περιεχόμενο δεν απασχολεί κανέναν. Ούτε καν ΕΣΡ δεν υπάρχει, ένας φιλελεύθερος θεσμός για να κρατά τα προσχήματα…

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…