Loading…
Breaking News
recent

ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

Και το 60% το facebook.. Καμπανάκι κινδύνου για τα ΜΜΕ στη χώρα μας χτυπάει μία ακόμη έρευνα για τα Μέσα που προτιμούν οι πολίτες για την ενημέρωσή τους. Η Ελλάδα είναι μία από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο όπου οι πολίτες δηλώνουν ότι προτιμούν να ενημερώνονται για τις ειδήσεις από τα social media (71%) και κυρίως από το facebook (60%). Η έρευνα «Έκθεση Ψηφιακών Ειδήσεων» (Digital News Report) κατέγραψε ότι οι Έλληνες προτιμούν ως πηγή ειδήσεων το διαδίκτυο σε ποσοστό 94%, την τηλεόραση κατά 67% και τις εφημερίδες μόλις κατά 26%! Από τους διαδικτυακούς αναγνώστες, μόλις το 6%, είναι πρόθυμο να πληρώσει για την online ενημέρωσή του, ενώ η Ελλάδα είναι πρώτη σε όλο τον κόσμο σε ποσοστό χρηστών που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις. 
Παρά την παρακολούθηση της ειδησεογραφίας από τηλεόραση και ραδιόφωνο, οι πολίτες έχουν πολύ χαμηλή εμπιστοσύνη, μόλις 26%, σε όσα ακούν και μαθαίνουν από τα παραδοσιακά ΜΜΕ. Σε ποσοστό αξιοπιστίας, με κλίμακα από το 1 έως το 10, σύμφωνα με την έρευνα, προηγούνται η «Καθημερινή» με 5,99, η «Real» με 5,87, ο Alpha με 5,85, ο ΑΝΤ1 με 5,76, το «Βήμα» με 5,73 και η «Εφημερίδα των Συντακτών» με 5,7. Στην τηλεόραση, πιο συχνά παρακολουθούν για την ενημέρωσή τους τον ΣΚΑΪ (57%), τον ΑΝΤ1 (45%), τον Alpha (44%), το Star (31%) και την ΕΡΤ (31%). Ακόμη, ένας στους δέκα ερωτώμενους απάντησε ότι ενημερώνεται για τις ειδήσεις από τα ξένα δίκτυα (BBC, CNN κ.λπ.).
greekmme

greekmme

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Δύο νέα προγράμματα κρατικών ενισχύσεων ύψους 100 εκατ. ευρώ απευθύνονται και στις εταιρείες ΜΜΕ της περιφέρειας. Το πρώτο με τίτλο «Ψηφιακό Βήμα» χρηματοδοτεί κατά 50% τις επενδύσεις των εταιρειών ΜΜΕ σε λογισμικό και ψηφιακό εξοπλισμό, ενώ το δεύτερο με τίτλο «Ψηφιακό Άλμα» αφορά κυρίως επιδότηση για το διαδίκτυο. Η επιδότηση των εταιρειών ανέρχεται σε 55.000 – 400.000 ευρώ, ανάλογα με την περιφέρεια της χώρας αλλά και το ύψος του σχεδίου επένδυσης που θα υποβληθεί.
Από το Blogger.