Και το 60% το facebook..
Καμπανάκι κινδύνου για τα ΜΜΕ στη χώρα μας χτυπάει μία ακόμη έρευνα για τα Μέσα που προτιμούν οι πολίτες για την ενημέρωσή τους. Η Ελλάδα είναι μία από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο όπου οι πολίτες δηλώνουν ότι προτιμούν να ενημερώνονται για τις ειδήσεις από τα social media (71%) και κυρίως από το facebook (60%). Η έρευνα «Έκθεση Ψηφιακών Ειδήσεων» (Digital News Report) κατέγραψε ότι οι Έλληνες προτιμούν ως πηγή ειδήσεων το διαδίκτυο σε ποσοστό 94%, την τηλεόραση κατά 67% και τις εφημερίδες μόλις κατά 26%! Από τους διαδικτυακούς αναγνώστες, μόλις το 6%, είναι πρόθυμο να πληρώσει για την online ενημέρωσή του, ενώ η Ελλάδα είναι πρώτη σε όλο τον κόσμο σε ποσοστό χρηστών που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις.
Παρά την παρακολούθηση της ειδησεογραφίας από τηλεόραση και ραδιόφωνο, οι πολίτες έχουν πολύ χαμηλή εμπιστοσύνη, μόλις 26%, σε όσα ακούν και μαθαίνουν από τα παραδοσιακά ΜΜΕ. Σε ποσοστό αξιοπιστίας, με κλίμακα από το 1 έως το 10, σύμφωνα με την έρευνα, προηγούνται η «Καθημερινή» με 5,99, η «Real» με 5,87, ο Alpha με 5,85, ο ΑΝΤ1 με 5,76, το «Βήμα» με 5,73 και η «Εφημερίδα των Συντακτών» με 5,7. Στην τηλεόραση, πιο συχνά παρακολουθούν για την ενημέρωσή τους τον ΣΚΑΪ (57%), τον ΑΝΤ1 (45%), τον Alpha (44%), το Star (31%) και την ΕΡΤ (31%). Ακόμη, ένας στους δέκα ερωτώμενους απάντησε ότι ενημερώνεται για τις ειδήσεις από τα ξένα δίκτυα (BBC, CNN κ.λπ.).
Παρά την παρακολούθηση της ειδησεογραφίας από τηλεόραση και ραδιόφωνο, οι πολίτες έχουν πολύ χαμηλή εμπιστοσύνη, μόλις 26%, σε όσα ακούν και μαθαίνουν από τα παραδοσιακά ΜΜΕ. Σε ποσοστό αξιοπιστίας, με κλίμακα από το 1 έως το 10, σύμφωνα με την έρευνα, προηγούνται η «Καθημερινή» με 5,99, η «Real» με 5,87, ο Alpha με 5,85, ο ΑΝΤ1 με 5,76, το «Βήμα» με 5,73 και η «Εφημερίδα των Συντακτών» με 5,7. Στην τηλεόραση, πιο συχνά παρακολουθούν για την ενημέρωσή τους τον ΣΚΑΪ (57%), τον ΑΝΤ1 (45%), τον Alpha (44%), το Star (31%) και την ΕΡΤ (31%). Ακόμη, ένας στους δέκα ερωτώμενους απάντησε ότι ενημερώνεται για τις ειδήσεις από τα ξένα δίκτυα (BBC, CNN κ.λπ.).