Η ΠΟΕΣΥ καταδικάζει τραμπούκικες ενέργειες σε βάρος δημοσιογράφων στην Πάτρα

Την επίθεση σε βάρος δημοσιογράφων στην Πάτρα το Σάββατο καταγγέλλει το ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών που προσυπογράφει σχετική ανακοίνωση της ΕΣΗΕΠΗΝ, με την οποία καταδικάζεται απερίφραστα η επίθεση οπαδών της Παναχαϊκής σε βάρος συναδέλφων δημοσιογράφων, το Σάββατο 6 Απριλίου.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, "το νέο κρούσμα απαράδεκτης βίας, συνέβη στη διάρκεια του ημιτελικού αγώνα πρωταθλήματος Νέων της Φούτμπολ Λιγκ, Παναχαϊκής-Κέρκυρας, όταν ομάδα οπαδών κινήθηκαν απειλητικά προς το μέρος τους ζητώντας τους να τους παραδώσουν τα video με τα οποία πιθανολογούσαν ότι κατέγραφαν στα κινητά τους τα επεισόδια.
Όταν οι συνάδελφοι αρνήθηκαν τους προπηλάκισαν και απείλησαν την σωματική τους ακεραιότητα. Χάρη στην παρέμβαση μέλους του επιτελείου της Παναχαϊκής αλλά και φιλάθλων της ομάδας, αποφεύχθηκαν τα χειρότερα".
Επίσης, προστίθεται: "Η ΕΣΗΕΠΗΝ καλεί την διοίκηση της Παναχαϊκής αλλά και τους πραγματικούς φιλάθλους της ομάδας -που αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία- να απομονώσουν τα ακραία στοιχεία που μόνο κακές υπηρεσίες προσφέρουν με τη συμπεριφορά τους στο σωματείο, αμαυρώνοντας την μεγάλη ιστορία της ομάδας, εκθέτοντας την διοίκησή της και διασύροντας τη πόλη της Πάτρας.
Πρέπει να καταστεί σαφές σε όλους ότι οι δημοσιογράφοι, δεν απειλούνται, δεν εκφοβίζονται και δεν υποκύπτουν σε οποιαδήποτε μορφή βίας και θα συνεχίσουν να ασκούν το έργο τους προς όφελος του αθλητισμού.
Θεωρούμε αυτονόητο ότι η Διοίκηση της Παναχαϊκής αλλά και οι φίλαθλοι της ομάδας, θα πράξουν ότι χρειάζεται και δεν θα επιτρέψουν στο μέλλον ανάλογες συμπεριφορές σε βάρος λειτουργών της ενημέρωσης οι οποίοι αποδεδειγμένα και διαχρονικά έχουν συμβάλει στην ανάδειξη και προκοπή του Πατραϊκού αθλητισμού στο σύνολό του, καταλήγει το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΠΗΝ".

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.