Συμφωνία ΕΙΤΗΣΕΕ – ΕΡΤ – Digea – ΕΕΤΤ

  • Τα βρήκαν για τις …μειωμένες συχνότητες στην τηλεόραση
Ο νέος Εθνικός Κανονισμός Κατανομής Συχνοτήτων, που εγκρίθηκε με υπουργική απόφαση τον προηγούμενο μήνα, κοινοποιήθηκε και συζητήθηκε με τους άμεσα ενδιαφερόμενους, τους ιδιοκτήτες των καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας, την ΕΡΤ, τις τηλεπικοινωνίες, την ΕΕΤΤ αλλά και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Η εσωτερική αυτή διαβούλευση είναι αναγκαία πριν προχωρήσει το επόμενο βήμα, που είναι η μετακίνηση της ελεύθερης τηλεόρασης και των επικοινωνιών του Στρατού στο νέο μειωμένο φάσμα, ώστε να δοθεί το Ψηφιακό Μέρισμα ΙΙ στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών για την ανάπτυξη του 5G. Ο νέος Εθνικός Κανονισμός Κατανομής Συχνοτήτων περιλαμβάνει την κατάργηση της ζώνης των 694 – 790 MHz (συχνότητα από την 51η ως και την 60ή στα UHF) για το τηλεοπτικό ψηφιακό σήμα, ενώ αποδεσμεύει και μτη ζώνη συχνοτήτων 758 – 790 MHz (συχνότητες 59 – 60 στα UHF) από τις επικοινωνίες των Ενόπλων Δυνάμεων, οι οποίες παίρνουν τις ζώνες 694 – 703 και 736 – 758 MHz.
Πρακτικά οι τηλεοπτικοί σταθμοί, μέσω των δύο παρόχων δικτύου, της ΕΡΤ και της Digea, είναι υποχρεωμένοι να μετακινηθούν από τις αρχές του 2020 στο μειωμένο φάσμα, κάτω από την 49η συχνότητα στα UHF, συχνότητες που δεν επαρκούν σε καμιά περίπτωση για όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η τεχνολογία μετάδοσης DVB-T2, η οποία επιτρέπει την εκπομπή περισσότερων τηλεοπτικών προγραμμάτων σε λιγότερες συχνότητες. Η Δεύτερη Ψηφιακή Μετάβαση σημαίνει νέες επενδύσεις σε πομπούς για τους παρόχους δικτύου ΕΡΤ και Digea και αγορά νέων αποκωδικοποιητών για τους πολίτες! Μέχρι στιγμής έχει συμφωνηθεί με τους αρμόδιους φορείς η απονομή των μειωμένων συχνοτήτων, για τα υπόλοιπα βήματα απαιτείται χρόνος, καθώς η ΕΕΤΤ έχει αναγγείλει τη διενέργεια νέων τεχνοοικονομικών μελετών. 'Παρόν'

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.