Ερώτηση Χαρίτση και άλλων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τα περιφερειακά ραδιόφωνα

Ερώτηση προς τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα, με θέμα “Ούτε ένα ευρώ δεν έχει διατεθεί στους Περιφερειακούς Ραδιοφωνικούς Σταθμούς παρά το ότι η κυβέρνηση έχει διαθέσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τις καμπάνιες αντιμετώπισης του κορωνοϊού” συνυπέγραψε ο βουλευτής Μεσσηνίας και Εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, μαζί με 46 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Σύμφωνα με πρόσφατες  δηλώσεις του Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών (ΠΕΙΡΑΣ), κανένας από τους 650 ραδιοφωνικούς σταθμούς της Περιφέρειας δεν έχει λάβει ούτε ένα ευρώ για την προώθηση των ενημερωτικών μηνυμάτων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Οι Περιφερειακοί Ραδιοφωνικοί Σταθμοί υποχρεώνονται να μεταδίδουν τα σχετικά μηνύματα δωρεάν, παρά το γεγονός ότι διατίθενται 20 εκατ. ευρώ για την επ’ αμοιβή μετάδοση των μηνυμάτων και επιπρόσθετα έχουν χρηματοδοτηθεί 7 από τις 13 Περιφέρειες της χώρας με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για αυτό το σκοπό.
Σημειώνεται  ότι το ίδιο συμβαίνει και στην πλειοψηφία των  λοιπών περιφερειακών ΜΜΕ (τηλεοπτικοί σταθμοί – εφημερίδες –site), οι οποίοι αποτελούν ζωτικό κομμάτι της τοπικής κοινωνίας και στην συντριπτική τους πλειοψηφία παρέχουν αντικειμενική ενημέρωση. Σε αντιδιαστολή με πολλά από τα κεντρικά ΜΜΕ, στα οποία και κατευθύνθηκαν τα εν λόγω κονδύλια. Αποτέλεσμα, τα περιφερειακά ΜΜΕ, που στηρίζονται αποκλειστικά σε διαφημιστικά έσοδα, τα οποία είναι ερώτημα εάν και πότε θα υπάρξουν ξανά, να παραμένουν χωρίς στήριξη μέσα στο ζοφερό οικονομικό κλίμα που αναδύεται λόγω της Πανδημίας.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καλούν τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο να απαντήσει,  μεταξύ άλλων, σε δύο καίρια ερωτήματα:
  • Ποιες εταιρίες έχουν αναλάβει την διαχείριση των ποσών που έχουν διατεθεί από τις Περιφέρειες και πώς διασφαλίζεται ότι τα  συγκεκριμένα κονδύλια δεν αξιοποιούνται για άλλους τελικά σκοπούς από αυτούς για τους οποίους διατίθενται; 
  • Γιατί δεν τηρήθηκαν οι κανόνες διαφάνειας και λογοδοσίας που επιτάσσει η Δημοκρατία και γιατί δεν τέθηκαν κριτήρια κατανομής στα ποσά που έχουν διατεθεί ή πρόκειται να διατεθούν στα ΜΜΕ; 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.