Παρά τη λάμψη που εκπέμπουν τα reality της επόμενης σεζόν, η κατάσταση θα είναι πολύ δύσκολη για την τηλεόραση. Οι ζημιές θα ανέβουν κι άλλο, εξαιτίας της μείωσης της διαφήμισης, ως αποτέλεσμα της υποχώρησης της κατανάλωσης μετά και την πανδημία. Πρακτικά αυτό σημαίνει κι άλλες απολύσεις στον κλάδο της τηλεόρασης, κυρίως στους διοικητικούς υπαλλήλους, αλλά και σε άλλες ειδικότητες. Η Μελέτη της Φλώρεντίας προέβλεπε τουλάχιστον 1.600 θέσεις εργασίας στην τηλεόραση και τώρα υπάρχουν τουλάχιστον 2.400.
Η διαφημιστική δαπάνη των 200-250 εκατ. θα μοιράζονταν σε 4 σταθμούς για 10 χρόνια, ενώ τώρα σε τουλάχιστον 6 μεγάλους. Επιπλέον υπάρχει ένας ισχυρός ανταγωνισμός από τις ψηφιακές πλατφόρμες και από τις νέες streaming υπηρεσίες που δεν πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα. Το Netflix δεν παίρνει μερίδιο μόνο από την Cosmote και τη Nova, αλλά και από τα κανάλια της ΕΙΤΗΣΕΕ. Η υπηρεσία Apple TV υπάρχει ήδη στην Ελλάδα και πάντα υπάρχει η εκκρεμότητα της έναρξη υπηρεσιών από τη Disney. Αν υπήρχε η δυνατότητα να υποβληθούν ερωτήσεις στους αρμόδιους υπουργούς περί τα ΜΜΕ θα καταλαβαίναμε ποια είναι η πολιτική στον κλάδο. Αν η ΕΣΗΕΑ, είχε τα στοιχειώδη αντανακλαστικά θα ζητούσε άμεσα μέσα προστασίας των θέσεων εργασίας.
Η διαφημιστική δαπάνη των 200-250 εκατ. θα μοιράζονταν σε 4 σταθμούς για 10 χρόνια, ενώ τώρα σε τουλάχιστον 6 μεγάλους. Επιπλέον υπάρχει ένας ισχυρός ανταγωνισμός από τις ψηφιακές πλατφόρμες και από τις νέες streaming υπηρεσίες που δεν πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα. Το Netflix δεν παίρνει μερίδιο μόνο από την Cosmote και τη Nova, αλλά και από τα κανάλια της ΕΙΤΗΣΕΕ. Η υπηρεσία Apple TV υπάρχει ήδη στην Ελλάδα και πάντα υπάρχει η εκκρεμότητα της έναρξη υπηρεσιών από τη Disney. Αν υπήρχε η δυνατότητα να υποβληθούν ερωτήσεις στους αρμόδιους υπουργούς περί τα ΜΜΕ θα καταλαβαίναμε ποια είναι η πολιτική στον κλάδο. Αν η ΕΣΗΕΑ, είχε τα στοιχειώδη αντανακλαστικά θα ζητούσε άμεσα μέσα προστασίας των θέσεων εργασίας.