Το παρακάναμε το πράμα στα κανάλια της ελληνικής TV


ΟΚ, λοιπόν, φτάσαμε στη μέση της σαιζόν για τη μικρή οθόνη και είναι καιρός για τα πρώτα συμπεράσματα. Για το πώς έχει πάει ως τώρα το στόρι και τι έχουμε δει, τι έχουμε αποκομίσει από τα κανάλια. Κι επειδή ο ρεπόρτερ Ξανθάκης δεν παριστάνει τον ειδικό, πήρα τηλέφωνο ένα πλάσμα της αγοράς που τα κατέχει όλα και τα κατέχει πολύ καλά και ρώτησα: Τι παίχτηκε;
Ορίστε και η απάντηση:
«Αν ήθελα να περιγράψω το πρώτο μισό της σαιζόν με μία λέξη, η λέξη αυτή θα ήταν “μποτιλιάρισμα”. Κάτι σαν “το παρακάναμε με το καλό το πράγμα”, που λένε και οι Αμερικάνοι. Βλέπε τις παραγωγές μυθοπλασίας, που ήταν και μπόλικες και ποιοτικές και πέφτανε η μία πάνω στην άλλη. Το ξέρω ότι πάντοτε μιλάγαμε για το δικαίωμα του τηλεθεατή στην επιλογή, αλλά στη φετινή σαιζόν μάλλον πήγε μακριά η βαλίτσα.
Από εκεί και πέρα, οφείλω να σου πω ότι μπορεί να εξελίχθηκαν τεχνικά τα ριάλιτυ και να μας εντυπωσιάζουν με τις εικόνες τους, αλλά από αφήγηση μηδέν. Με έχει κουράσει πια αυτή ιστορία, όπου στο πρώτο επεισόδιο, στη μισή ώρα επάνω αρχίζει ο καυγάς χωρίς λόγο. Θα ήθελα να γνωρίσω τους παίκτες, να τους μάθω, να τους ψυχολογήσω και ύστερα να ξεκινήσει το πάρτυ. Όχι τόσο χύμα και τσουβαλάτα…
Η τρίτη παρατήρηση που έχω να σου κάνω ρεπόρτερ, αφορά στην ΕΡΤ. Η οποία ΕΡΤ, έριξε ένα σκασμό λεφτά στην αγορά και ψώνισε από παντού, αλλά προκοπή δεν είδε. Κάτι ψιλά τσίμπησε μόνο, ενώ θα έπρεπε να τα έχει διπλασιάσει τα νούμερα της έτσι όπως το σκόρπιζε το χρήμα.
Αλλά σου το είπα και παραπάνω, είχαμε μποτιλιάρισμα στο πρώτο μισό της σαιζόν. Και στο δεύτερο μισό, η κατάσταση θα είναι ακόμη πιο “πηγμένη”. Τι να σου πω, μερικές φορές αναρωτιέμαι ότι είχε δίκιο εκείνο εκεί το ινστιτούτο της Φλωρεντίας που έλεγε ότι η ιδανική κατάσταση για την Ελλάδα, θα ήταν τέσσερα ιδιωτικά κανάλια…»

Xρήστος Ξανθάκης

MedioΠΙΛΑΦΟ / Νewpost 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.