Όχι στη στοχοποίηση δημοσιογράφων από την ΕΛΑΣ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΤΟ Σάββατο στη διάρκεια συγκέντρωσης στη Θεσσαλονίκη, ο δημοσιογράφος Χρήστος Αβραμίδης στοχοποιήθηκε από τις δυνάμεις καταστολής. Αναδημοσιεύουμε την καταγγελία του από το mediatvnews.

Η “Πρωτοβουλία για την Ανατροπή” που απαίτησε από πέρυσι από την ΕΣΗΕΑ να βάλει φραγμό στην αντιδημοκρατική και παράνομη πρακτική της ελληνικής αστυνομίας, να απομονώνει δημοσιογράφους και να επιτίθεται βίαια παρεμποδίζοντας την άσκηση του δημοσιογραφικού έργου, ζητά την άμεση παρέμβαση των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Η αδιάφορη στάση των συνδικαλιστικών παρατάξεων του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, της ΕΣΗΕΜΘ, της ΠΟΕΣΥ στην αυξανόμενη βία της αστυνομίας ενάντια σε όσους επιμένουν να ασκούν τη δημοσιογραφία του κοινωνικού και ελεύθερου ρεπορτάζ στο δρόμο και δεν κρύβονται πίσω από τις ασπίδες των ΜΑΤ και των δελτίων Τύπου του υπουργείου, έχουν οδηγήσει στην αποθράσυνση των δυνάμεων καταστολής. Οφείλουν να παρέμβουν άμεσα!

Το γεγονός:

Τον περικύκλωσαν. Του δήλωσαν πως τον γνωρίζουν πολύ καλά. Τον κλώτσησαν. Του φώναξαν: “Σε γαμαμε κιόλας… αν θέλουμε”. Στη χθεσινή διαδήλωση στη Θεσσαλονίκη ομάδων ΜΑΤ περικύκλωσε, επιτέθηκε και χυδαιολόγησε τον δημοσιογράφο Χρήστο Αβραμίδη. Η στοχευμένη επίθεση εντάσσεται στη νέα πρακτική άσκησης βίας της αστυνομίας εναντίον δημοσιογράφων που βρίσκονται στο δρόμο για το ρεπορτάζ, εναντίον όσων δεν αρκούνται στις τηλεοπτικές λήψεις και τις κατασκευασμένες τηλε-παραγωγές του υπουργείου της αστυνομίας. Δεν προχώρησαν σε σύλληψη και αφέθηκε ελεύθερος μετά από αντιδράσεις του κόσμου γύρω, το επεισόδιο υπάρχει καταγεγραμμένο σε βίντεο. Οι συνδικαλιστικές ενώσεις του κλάδου οφείλουν να πάρουν άμεσα θέση εναντίον της νέας κατασταλτικής παράνομης επίθεσης των δυνάμεων ΜΑΤ εναντίον του Χρήστου Αβραμίδη.

Η επίθεση όπως την ανέβασε ο ίδιος ο Χρήστος Αβραμίδης στα ψηφιακά δίκτυα.

Κι εδώ το βίντεο: Log in or sign up to view

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.