Εκεί που μας χρωστούσαν... ...μας παίρνουν και το βόδι

 


Εκεί που μας χρωστούσαν...

...μας παίρνουν και το βόδι. Σε αυτήν ακριβώς τη λαϊκή παροιμία παραπέμπει η επιχείρηση της κυβέρνησης τα τελευταία εικοσιτετράωρα, με τη συνδρομή των πρόθυμων φιλικών της ΜΜΕ, να αποδράσει από το κύμα κοινωνικής οργής που έχει προκαλέσει το φιάσκο του χιονιά.
Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο αυτής της προσπάθειας, που κινείται στα όρια της γελοιότητας, είναι η επιχειρηματολογία με την οποία επιδιώκουν να υποβαθμίσουν και να απαξιώσουν την τριήμερη συζήτηση στη Βουλή επί της πρότασης δυσπιστίας που κατέθεσε η αξιωματική αντιπολίτευση.
Μπροστά στην τεράστια αντίδραση της κοινωνίας, αυτών που υπέστησαν τις συνέπειες της ανυπαρξίας έγκαιρης κρατικής αντίδρασης και αυτών που είδαν σε πανελλήνια μετάδοση το χάος, την απελπισία και τις οργισμένες καταγγελίες, το μόνο που όφειλε να κάνει η κυβέρνηση είναι να προετοιμάσει μια ειλικρινή απολογία.
Γιατί είναι απολογούμενη και αυτό είναι το νόημα αυτής της κοινοβουλευτικής διαδικασίας. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη καλείται να απολογηθεί για την παταγώδη αποτυχία της απέναντι στην «Ελπίδα», έναν χρόνο μετά την αντίστοιχη απέναντι στη «Μήδεια», μισό χρόνο μετά τον πύρινο όλεθρο που κατέστρεψε τη μισή Εύβοια και ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια αλλοπρόσαλλης διαχείρισης της πανδημίας που έχει «αποδώσει» πάνω από 23.000 νεκρούς, έχει προκαλέσει έμφραγμα στο ΕΣΥ και μια δύσκολα αναστρέψιμη ζημιά στην οικονομία.
Οι αλλεπάλληλες καταστροφές, η ανικανότητα και η πολιτική αναισθησία της κυβέρνησης μετέτρεψαν τη δυσφορία σε μια κλιμακούμενη και μη αναστρέψιμη κοινωνική απομόνωση της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού προσωπικά. Εστω και αν δεν είναι σαφές πώς αυτή η απομόνωση θα μεταφραστεί πολιτικά, αν και όποτε αναγκαστεί να προχωρήσει σε εκλογές.
Στην προσπάθειά του να συγκαλύψει την εικόνα της απομόνωσης, ο μηχανισμός του Μαξίμου από την Πέμπτη, οπότε κατατέθηκε η πρόταση μομφής, έχει επιβάλει σε όλα τα φιλικά του ΜΜΕ τη μονοδιάστατη και βολική ερμηνεία ότι η πρόταση είναι απλώς κίνηση απόδρασης του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ από τις δυσμενείς δημοσκοπήσεις και την εσωκομματική αμφισβήτηση.
Με εντυπωσιακή ομοφωνία, τα περισσότερα ΜΜΕ της «λίστας Πέτσα», που μέχρι προχθές υπό την πίεση αγανακτισμένων αναγνωστών, τηλεθεατών και ακροατών, έστηναν στον τοίχο τις αρχές και τους κυβερνητικούς παράγοντες για την εικόνα διάλυσης και χάους, ανασυγκροτήθηκαν γύρω από το «ιερατείο» του Μαξίμου και την παραπλανητική επιχειρηματολογία του.
Διακινδυνεύουν έτσι να συμπεριληφθούν και αυτά στα πολιτικά θύματα της οργής που στρέφεται ενάντια στην κυβέρνηση.

ΕΦ.ΣΥΝ. / Άποψη

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.