Η καταπληκτική ποιότητα ζωής των πολιτικών που είναι στην…γυάλα τους!

 


Η Ελλάδα είναι ένας υπέροχος τόπος για να ζει κανείς αν έχει πολλά χρήματα. Ήπιο κλίμα, ηλιοφάνεια, θάλασσα, βουνά, ωραία φύση, αρχαιολογικοί χώροι, νησιά, γραφικά χωριά - τι άλλο να ζητήσει κανείς. Αρκεί να έχεις αυτοκίνητα, ακόμη καλύτερα και σκάφος, σπίτι/σπίτια οπωσδήποτε, τη δυνατότητα να πληρώνεις για παιδεία και υγεία, άνεση για διακοπές όσο και να ανέβουν οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ρευστότητα για κάθε ενδεχόμενο.
Αν όμως είναι κανείς «εξαρτημένος από το μισθό του» (Κ. Μητσοτάκης) ή φτωχός, δηλαδή χωρίς αυτοκίνητο (Θ. Σκυλακάκης), τότε τα πράγματα είναι δύσκολα. Θα συνωστιστεί στο τρένο ή στο μετρό μέσα στην πανδημία, αν αρρωστήσει θα βρεθεί σε κάποια λίστα αναμονής του ΕΣΥ, αν έχει κακοκαιρία μπορεί να μείνει χωρίς ρεύμα, αν έχει ζέστη μπορεί να βρεθεί κοντά σε πυρκαγιά, αν χρωστάει στην τράπεζα μπορεί να του κάνουν κατάσχεση ή πλειστηριασμό, αν χρωστάει στην εφορία το ίδιο, αν δεν έχει δουλειά θα βρει με 663 ευρώ το μήνα, για να κάνει παιδί θα πρέπει να έχει γιαγιάδες-παππούδες κοντά γιατί δεν θα βοηθήσει κανείς την οικογένειά του και όταν μεγαλώσει το παιδί, δεν θα ξέρει πώς να πληρώσει τα φροντιστήρια.
Η φράση του Κ. Μητσοτάκη ότι «η Ελλάδα είναι μία χώρα με καταπληκτική ποιότητα ζωής» προκάλεσε ζωηρό σχολιασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με γερές δόσεις ειρωνείας, επειδή ειπώθηκε σε μια συγκυρία στην οποία πολύς κόσμος δεινοπαθεί λόγω της έκρηξης των τιμών στην ενέργεια και τα καύσιμα και τη συνολική αύξηση του κόστους ζωής. Είχε προηγηθεί και η κατάρρευση του κράτους, με τον χιονιά, που έφερε με δραματικό τρόπο στο προσκήνιο την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, πέρα από επικοινωνιακές κατασκευές.
TVXS / Αποψη




Στο μεταξύ ο κόσμος της εργασίας -με λίγες εξαιρέσεις- δυσκολεύεται να βγάλει το μήνα, οι μικρομεσαίοι στο εμπόριο και την εστίαση υποφέρουν, ο χώρος του πολιτισμού δοκιμάζεται σκληρά.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.