Με μόνο δύο επικοινωνιακά προγράμματα στο τέλος του Ιουνίου η κυβέρνηση δίνει για διαφήμιση στα media σχεδόν 4 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», ύψους 2.430.400 ευρώ, που εγκρίθηκε τις προηγούμενες ημέρες, καθώς και το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή», ύψους 1.488.000 ευρώ. Τα ποσά είναι δυσανάλογα μεγάλα σε σχέση με τα αντίστοιχα επικοινωνιακά προγράμματα του 2021, γεγονός που καταδεικνύει πως η κρατική διαφήμιση έχει εξελιχθεί στον κύριο παράγοντα ενίσχυσης των ΜΜΕ.
Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ενέκρινε επίσης τα προγράμματα διαφήμισης του Δήμου Ρεθύμνου, ύψους 541.877,70 ευρώ, του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, ύψους 475.900 ευρώ, το πρόγραμμα της ειδικής υπηρεσίας διαχείρισης Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου, ύψους 119.000 ευρώ, καθώς και του Δήμου Μακρακώμης, ύψους 74.400 ευρώ. TYPOLOGIES-ΤΟ ΠΑΡΟΝ