Διαφήμιση: Καμπάνια 8,2 εκατ. ευρώ για την ακρίβεια μόνο για λίγους!

**Σε 8,2 εκατ. ευρώ ανέρχεται το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Ανάπτυξης το 2024 για τα εργαλεία και τα μέσα σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών και ιδίως την πλατφόρμα «e-καταναλωτής».

**Τη νέα διαφημιστική καμπάνια των αναψυκτικών Green υπογράφει η TMRW Agency.

**Με τίτλο «Γιατί μπορείς να τα έχεις όλα» είναι σε εξέλιξη η διαφημιστική καμπάνια της Imba σε τηλεόραση και digital media για το brand Juro-Pro.

**Η Pe2Creative ανέλαβε την εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο και την εξωτερική διαφήμιση του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας με τίτλο «Happy End».

**Στον «αέρα» είναι η νέα τηλεοπτική καμπάνια για τα Goody’s Burger House από τη The Newtons Laboratory.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Το παρασκήνιο της παραίτησης -Οι σκαφάτες διακοπές στην Πάτμο την ώρα του πύρινου ολέθρου «έφαγαν» τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ Παραιτήθηκε ο Νότης Μηταράκης από τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, όπως έγινε γνωστό από το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο κ. Μηταράκης υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία έγινε αποδεκτή. Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, αναφέρουν οτι υπήρξε ενόχληση καθώς ο μέχρι πρότινος υπουργός έκανε διακοπές στην Πάτμο και απουσίαζε από τα πύρινα μέτωπα που ήταν σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της χώρας. «Πυρά» για τις διακοπές του στην Πάτμο εξαπέλυσε και η Καθημερινή, αναφέροντας: «ο πρωθυπουργός μιλάει για πόλεμο και παρά τη δικαιολογημένη και μεγάλη κούραση, μένει στην Αθήνα λόγω των πυρκαγιών. Ο Βασίλης Κικίλιας το ίδιο, έχοντας αποκλείσει τις διακοπές για φέτος. Ούτε η “κήρυξη πολέμου” ούτε η πρωτοφανής κρίση που βιώνει η χώρα σταμάτησε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη από το να εμφανιστεί χθες το πρωί σε μακρινό νησί για να ξεκινήσει τις διακοπές του, να επιβιβαστεί σε ένα σκάφος για μερικές ώρες και να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα σαν να μην τρέχει τίποτα, με τους λουόμενους στην περιοχή να αναρωτιούνται αν έβλεπαν καλά…