@Τη χρήση των συνεργείων της δημόσιας τηλεόρασης, από ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, καθώς και προβλήματα σε συμφωνία που αφορά περιεχόμενο της UEFA που προβάλλεται από την Αθλητική Κυριακή, κατήγγειλε με δύο ανακοινώσεις της χθες η ΠΟΣΠΕΡΤ. Οι χορηγίες στους αγώνες του Champions League χαρακτηρίζονται από την ΠΟΣΠΕΡΤ ως μη σύννομες. Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά το θέμα της χρήσεως των συνεργείων της ΕΡΤ από ιδιωτικούς σταθμούς, στην ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ, γίνεται αναφορά σε δυο περιστατικά που αφορούν ζωντανές συνδέσεις με τα δελτία των τηλεοπτικών σταθμών Mega και Antenna για τα οποία σε σχετική ερώτηση που απευθύνθηκε προς την αρμόδια γενική διεύθυνση της ΝΕΤ, «δεν γνώριζε κανείς τίποτα».
@Το «Κους κους το μεσημέρι» ήταν εκείνο που ήλθε πρώτο στις «μεσημεριανές» εκπομπές την Τετάρτη (04/11) με 14.4%. Ακολούθησαν το «Πολύ Μπλα Μπλα» 14.0% και το «Super Star» 12.2%. Στα νεανικά κοινά, η Κατερίνα Καραβάτου σημείωσε 18.0%, η Χριστίνα Λαμπίρη 15.2% και η Φαίη Σκορδά 12.8%.Στις απογευματινές εκπομπές, η Τατιάνα Στεφανίδου σημείωσε 21.1%, το «Ράδιο Αρβύλα» 11.3%, το «Δέστε τους» 10.8%, το Μεσημεριανό Χ-press9.9% και ο Φώτης με τη Μαρία 7.0%. Στα νεανικά κοινά το «Αξίζει να το δεις» σημείωσε 19.3%, το Ράδιο Αρβύλα 14.5%, το «Δέστε τους» 12.9%, ο Φώτης με τη Μαρία 9.4% και η Βάσια Λόη 7.8%.
@Σκληρή κόντρα για το ψηφιακό μέρισμα βρίσκεται σε εξέλιξη μεταξύ των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και των παραδοσιακών παρόχων τηλεοπτικών υπηρεσιών, ενώ λίγες μόνο ημέρες μας χωρίζουν από την έναρξη της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης στα μεγάλα αστικά κέντρα.
@Καθώς η ψηφιακή τηλεόραση αντικαθιστά τη γνωστή μας αναλογική τηλεόραση, ελευθερώνονται τα τέσσερα πέμπτα των ερτζιανών κυμάτων που χρησιμοποιούνταν για τη μετάδοση τηλεοπτικών εκπομπών στα σπίτια μας. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αξιοποιηθούν για νέες, καινοτόμες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν ραδιοφάσμα, από ασύρματη σύνδεση στο Διαδίκτυο και πιο προηγμένα κινητά τηλέφωνα έως νέα διαδραστικά κανάλια τηλεόρασης υψηλής ευκρίνειας. Οι απομακρυσμένες περιοχές θα μπορούσαν να είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι, καθώς οι ασύρματες ευρυζωνικές επικοινωνίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το νέο ραδιοφάσμα...
@Το «Κους κους το μεσημέρι» ήταν εκείνο που ήλθε πρώτο στις «μεσημεριανές» εκπομπές την Τετάρτη (04/11) με 14.4%. Ακολούθησαν το «Πολύ Μπλα Μπλα» 14.0% και το «Super Star» 12.2%. Στα νεανικά κοινά, η Κατερίνα Καραβάτου σημείωσε 18.0%, η Χριστίνα Λαμπίρη 15.2% και η Φαίη Σκορδά 12.8%.Στις απογευματινές εκπομπές, η Τατιάνα Στεφανίδου σημείωσε 21.1%, το «Ράδιο Αρβύλα» 11.3%, το «Δέστε τους» 10.8%, το Μεσημεριανό Χ-press9.9% και ο Φώτης με τη Μαρία 7.0%. Στα νεανικά κοινά το «Αξίζει να το δεις» σημείωσε 19.3%, το Ράδιο Αρβύλα 14.5%, το «Δέστε τους» 12.9%, ο Φώτης με τη Μαρία 9.4% και η Βάσια Λόη 7.8%.
@Σκληρή κόντρα για το ψηφιακό μέρισμα βρίσκεται σε εξέλιξη μεταξύ των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και των παραδοσιακών παρόχων τηλεοπτικών υπηρεσιών, ενώ λίγες μόνο ημέρες μας χωρίζουν από την έναρξη της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης στα μεγάλα αστικά κέντρα.
@Καθώς η ψηφιακή τηλεόραση αντικαθιστά τη γνωστή μας αναλογική τηλεόραση, ελευθερώνονται τα τέσσερα πέμπτα των ερτζιανών κυμάτων που χρησιμοποιούνταν για τη μετάδοση τηλεοπτικών εκπομπών στα σπίτια μας. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αξιοποιηθούν για νέες, καινοτόμες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν ραδιοφάσμα, από ασύρματη σύνδεση στο Διαδίκτυο και πιο προηγμένα κινητά τηλέφωνα έως νέα διαδραστικά κανάλια τηλεόρασης υψηλής ευκρίνειας. Οι απομακρυσμένες περιοχές θα μπορούσαν να είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι, καθώς οι ασύρματες ευρυζωνικές επικοινωνίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το νέο ραδιοφάσμα...
@Σκληρή επίθεση στην ΕΣΗΕΑ αλλά και στον νέο διευθυντή που ανέλαβε τις τύχες του “Ελεύθερου Τύπου” Γιάννη Μιχελάκη εξαπέλυσε με ανακοίνωσή της η εκπρόσωπος των εργαζομένων Ματίνα Παπαχριστούδη, λίγες ημέρες πριν το φύλλο επανέλθει στα περίπτερα. Η έμπειρη συντάκτρια του τηλεοπτικού ρεπορτάζ, η οποία δεν βρίσκεται ανάμεσα στις επιλογές των νέων εκδοτών Αλέξη Σκαναβή και Δημήτρη Μπενέκου, που επανεκδίδουν την εφημερίδα στις 9 Νοεμβρίου, μετά το λουκέτο που έβαλε το ζεύγος Θεόδωρου και Γιάννας Αγγελόπουλου, τονίζει πως το συνδικαλιστικό της σωματείο και κυρίως ο προεδρεύων Πάνος Σόμπολος δεν της παρείχαν την προβλεπόμενη στήριξη στη “συνδικαλιστική δίωξή της”.
@Νέο ψηφιακό ραδιοτηλεοπτικό στούντιο απέκτησε το τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Το στούντιο θα λειτουργεί με τη συμβολή επαγγελματιών από το χώρο της δημοσιογραφίας, της επικοινωνίας και του πολιτισμού, οι οποίοι θα δημιουργούν από κοινού με τους επιβλέποντες καθηγητές και τους φοιτητές του τμήματος δελτία ειδήσεων, διαφημιστικά βίντεο, podcasts και videocasts.
@Τη θέση τους στη λίστα με τις «εκατομμυριούχες» σειρές έχουν ήδη βρει κάποιες νέες παραγωγές, ενώ το ενδιαφέρον του κοινού φαίνεται να εξακολουθούν να προσελκύουν και σίριαλ που συνεχίζονται από πέρσι. Πρόκειται για μια δύσκολη τηλεοπτική σεζόν, με τις σειρές να έχουν μειωθεί αισθητά, τα διαφημιστικά έσοδα να βρίσκονται σε κάμψη, αλλά με την τηλεθέαση να ανεβαίνει αρκετά ψηλά, ειδικά για ορισμένες παραγωγές. Πληροφορίες πήραμε και απο την AGB.
@Το ΜΕΓΚΑ βγαίνει κερδισμένο από τις πρώτες «κόντρες» των σειρών το διάστημα 12-31 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τις μετρήσεις της AGB Nielsen Media Research. Στην κορυφή βρίσκονται τρία από τα καινούργια σήριαλ του ΜΕΓΚΑ: «Παιδική χαρά» (1.415.000 τηλεθεατές), «Η οικογένεια βλά- πτει» (1.344.000) και «4» (1.330.000), ενώ τα δύο του ΑΝΤ-1 που συμπληρώνουν τη δεκάδα, στις δύο τελευταίες θέσεις του πίνακα, είναι σειρές που συνεχίζονται από πέρσι: «Εργαζόμενη γυναίκα» (838.000 τηλεθεατές) και «Λίτσα.com» (775.000).
@Νέο ψηφιακό ραδιοτηλεοπτικό στούντιο απέκτησε το τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Το στούντιο θα λειτουργεί με τη συμβολή επαγγελματιών από το χώρο της δημοσιογραφίας, της επικοινωνίας και του πολιτισμού, οι οποίοι θα δημιουργούν από κοινού με τους επιβλέποντες καθηγητές και τους φοιτητές του τμήματος δελτία ειδήσεων, διαφημιστικά βίντεο, podcasts και videocasts.
@Τη θέση τους στη λίστα με τις «εκατομμυριούχες» σειρές έχουν ήδη βρει κάποιες νέες παραγωγές, ενώ το ενδιαφέρον του κοινού φαίνεται να εξακολουθούν να προσελκύουν και σίριαλ που συνεχίζονται από πέρσι. Πρόκειται για μια δύσκολη τηλεοπτική σεζόν, με τις σειρές να έχουν μειωθεί αισθητά, τα διαφημιστικά έσοδα να βρίσκονται σε κάμψη, αλλά με την τηλεθέαση να ανεβαίνει αρκετά ψηλά, ειδικά για ορισμένες παραγωγές. Πληροφορίες πήραμε και απο την AGB.
@Το ΜΕΓΚΑ βγαίνει κερδισμένο από τις πρώτες «κόντρες» των σειρών το διάστημα 12-31 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τις μετρήσεις της AGB Nielsen Media Research. Στην κορυφή βρίσκονται τρία από τα καινούργια σήριαλ του ΜΕΓΚΑ: «Παιδική χαρά» (1.415.000 τηλεθεατές), «Η οικογένεια βλά- πτει» (1.344.000) και «4» (1.330.000), ενώ τα δύο του ΑΝΤ-1 που συμπληρώνουν τη δεκάδα, στις δύο τελευταίες θέσεις του πίνακα, είναι σειρές που συνεχίζονται από πέρσι: «Εργαζόμενη γυναίκα» (838.000 τηλεθεατές) και «Λίτσα.com» (775.000).