“Καρτέλ καναλαρχών” βλέπει η ΠΟΕΣΥ πίσω από τη μετάδοση δελτίων...

Με νέα αποψινή της ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών καταγγέλει τους τηλεοπτικούς σταθμούς για την απόφασή τους να βγάλουν «στον αέρα» πλήρη δελτία ειδήσεων και κατηγορεί τους «καναλάρχες» ότι παίζουν το παιχνίδι της κυβένησης.
Η σχετική ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ και των συνεργαζόμενων Ενώσεων, έχει ως εξής:
«Νέα πρόκληση των ιδιοκτητών των ιδιωτικών καναλιών. Παρά τις σαφείς οδηγίες που αποφάσισαν και δημοσιοποίησαν οι Ομοσπονδίες και οι Ενώσεις των εργαζομένων στον Τύπο και στα ΜΜΕ, και οι καναλάρχες μετά το «καρτέλ» των εκδοτών «βάζουν πλάτη» στον κυβερνητικό σχεδιασμό να κλείσει τη δημόσια ραδιοτηλεόραση αγνοώντας το Σύνταγμα και απειλώντας τη Δημοκρατία.
Ενεργοποίησαν συντονισμένα απεργοσπαστικούς μηχανισμούς και δε σεβάστηκαν για άλλη μια φορά το πάνδημο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας να διαφυλαχθεί η συνταγματική νομιμότητα και να ανατραπούν οι πραξικοπηματικές ενέργειες της κυβέρνησης.
Σημειώνουμε ότι οι Ομοσπονδίες και τα σωματεία μας δε φιμώνουν την ενημέρωση των πολιτών κατά την απεργία αλληλεγγύης στους συναδέλφους μας της ΕΡΤ, αντίθετα έχουν αποφασίσει για τα ραδιοτηλεοπτικά Μέσα και το ΑΠΕ-ΜΠΕ τα εξής:
1.    Την αναμετάδοση του προγράμματος των εργαζομένων της ΕΡΤ. 
2.    Τη μετάδοση προγράμματος από τον χώρο της ΕΡΤ σχετικά με τις κινητοποιήσεις και τις εξελίξεις για τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση.
3.    Τη μετάδοση έως τριών 5λεπτων δελτίων ειδήσεων την ημέρα, επικεντρωμένων αυστηρά στα ζητήματα των κινητοποιήσεων και των πολιτικών εξελίξεων που σχετίζονται με το πραξικόπημα κατά της ΕΡΤ, και με τη συμμετοχή μόνον του απολύτως αναγκαίου προσωπικού».

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.