Συμφώνησαν με την πρόταση Κουρή οι εργαζόμενοι

@Με μόλις μια ψήφο κατά και δύο αποχές περισσότεροι από 150 εργαζόμενοι (δημοσιογράφοι, τεχνικοί, διοικητικό προσωπικό) του τηλεοπτικού σταθμού Alter συμφώνησαν με την πρόταση του μετόχου του σταθμού Γιώργου Κουρή, για τμηματική αποζημίωση των δεδουλευμένων καθώς και στο πλάνο εξυγίανσης της εταιρείας που προτάθηκε. Αυτό που μένει ακόμη ανοιχτό είναι ο τρόπος που θα μοιραστεί ένα ποσό της τάξης των 2.000.000 ευρω το οποίο αποτελεί προκαταβολή δεδουλευμένων και ο τρόπος κατανομής του θα αποφασισθεί από την γενική συνέλευση των εργαζομένων. Η εξέλιξη είναι σημαντική, αφού εάν υπάρξει τελική συμφωνία ερχόμαστε πιο κοντά στο ενδεχόμενο το κανάλι να ξαναεκπέμψει σύντομα…

Tι προτείνει ο Γ. Κουρής για την επαναλειτουργία του ALTER

1. Τα τρία μέλη του Δ.Σ της εταιρείας σε σύνολο επτά θα υποδειχθούν από τους εργαζόμενους, ένα ανά ειδικότητα (Δημοσιογράφοι, Τεχνικοί, Διοικητικοί).
2. Ο  Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου θα είναι κοινής  αποδοχής, εργοδοτικής πλευράς και εργαζομένων.
3. Οι εργαζόμενοι που θα συνεχίσουν να απασχολούνται θα λαμβάνουν αποδοχές μεικτές 800 ευρώ με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου και με αναγνωρισμένα όλα τα δικαιώματα που μέχρι σήμερα είχαν. Την 1η Ιανουαρίου 2014 και εφόσον τα οικονομικά του σταθμού το επιτρέπουν θα επανεξεταστεί από τις δύο πλευρές(εργοδοσία-εργαζόμενοι) το ελάχιστο επίπεδο αποδοχών των εργαζομένων του σταθμού.
4Εργαζόμενοι που θα μείνουν, θα πάρουν καθαρό το ποσό των 20.000,00 ευρώ έκαστος για δεδουλευμένα και όσοι αποχωρήσουν 25.000,00 ευρώ δεδουλευμένα και αποζημίωση τα οποία θα καταβληθούν ως εξής: 2.000.000 ευρώ προκαταβολικά και τα υπόλοιπα θα καλυφθούν από τα διαφημιστικά έσοδα του σταθμού, όπως περιγράφεται στην παράγραφό 5. Όταν ολοκληρωθεί η καταβολή των άνω ποσών ουδεμία πλέον αξίωση θα έχουν για δεδουλευμένα και αποζημιώσεις οι εργαζόμενοι.

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.