Όλα του τηλεοπτικού τοπίου δύσκολα και άρωμα Λάκη...

ελτίο ειδήσεων με ρεπορτάζ που θα μοντάρονται στο Mega ετοιμάζει η κυβέρνηση ! Στόχος της να πείσει την EBU πως πλέον η Ελλάδα διαθέτει Δημόσια Τηλεόραση, έτσι ώστε η Ένωση των Ευρωπαϊκών Δημόσιων Τηλεοράσεων να προχωρήσει σε αναγνώριση του μορφώματος και να διακόψει την τεχνική υποστηρίξει στην ΕΡΤ, η οποία συνεχίζει και εκπέμπει. Και μόνη η μετάδοση προγράμματος της «Δ.Τ.» από τη Γενική Γραμματεία πιστοποιεί πως δεν πρόκειται για Δημόσια, αλλά για Κυβερνητική Τηλεόραση. Πλην όμως, η ανάθεση της παραγωγής του δελτίου ειδήσεων, σε ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό και χωρίς διαγωνισμό, προκαλεί νέα έκπληξη για τους στόχους του υπουργείου οικονομικών, καθώς είναι μια διαδικασία εκτός λογικής και πραγματικότητας. Βεβαίως θα παρουσιαστεί ως αποτέλεσμα της «κατάληψης» των εργαζομένων στο Ραδιομέγαρο.
πωληθείσα στις off shore από το ΚΚΕ, “Ραδιοτηλεοπτική”, δεν έχει ανακοινώνει αποτελέσματα για το 2012. Ο 2011 οι ζημίες σε ραδιόφωνο και τηλεόραση είχαν περιοριστεί σε 4,7 εκατ. ευρώ, όμως ο κύκλος εργασιών παράμενε στο 1 εκατ. ευρώ
@Ο Σπύρος Παπαδόπουλος οδεύει ολοταχώς για το κανάλι της Κάντζας! Όπως όλα δείχνουν τη νέα τηλεοπτική χρονιά θα λέει στην «Υγειά μας» από τον Alpha! Σύμφωνα με την RealLife, ο Σπύρος Παπαδόπουλος έχει ήδη συναντηθεί δύο φορές με τον Δημήτρη Κοντομηνά και είναι σε πολύ καλό δρόμο οι συζητήσεις τους! Μάλιστα, ο άνθρωπος που μεσολάβησε για να γίνει η εν λόγω μεταγραφή είναι ο Λάκης Λαζόπουλος, με τον οποίο είναι πολύ καλός φίλος ο Σπύρος Παπαδόπουλος.
@Ανακοίνωση εργαζομένων αιτούντων πτώχευσης του ALTER για τα δημοσιεύματα περί «επαναλειτουργίας του σταθμού» «Προς επαγγελματίες και μη τηλεοπτικούς συντάκτες: Το ότι στην αναλογική (άρα και μη... υπαρκτή πλέον) τηλεόραση "ανέβηκε" μια κάρτα που γράφει "ALTER Σύντομα ξανά κοντά σας", δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Εκφράζει απλώς τους ευσεβείς… πόθους του ιδιοκτήτη του καναλιού, ο οποίος κάνει ότι μπορεί για να αποφύγει τις συνέπειες που θα του προκαλέσει ένα ενδεχόμενο οριστικό "λουκέτο". Στην προσπάθειά του αυτή, έχει καταθέσει μια έγγραφη πρόταση αποπληρωμής των οφειλόμενων στους εργαζόμενους γεμάτη "θα", "αν", "όταν" και άλλα συναφή, που ικανοποίησαν μόνο μια μερίδα 140 ανθρώπων οι οποίοι πείστηκαν από τους εκπροσώπους τους ότι "θα", "αν", "όταν" σημαίνει... χρήμα! Όμως, στο ALTER δεν εργάζονταν 140 άνθρωποι, όπως κακώς διαρρέεται σε διάφορες ιστοσελίδες με ή χωρίς σκοπιμότητα. Δούλευαν εκεί πάνω από 600 ψυχές και οι 140 δεν αποτελούν ούτε το ένα τρίτο του δυναμικού. Οι υπόλοιποι, όχι απλώς δεν έχουν συμφωνήσει με τις υποσχέσεις Κουρή, αλλά και ένα σημαντικό ποσοστό από αυτούς (πάνω από 170 άτομα όλων των ειδικοτήτων) επιμένουν να προχωρήσουν την αίτηση πτώχευσης που έχουν καταθέσει, αν δεν ικανοποιηθούν οικονομικά ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι (περιλαμβανομένων και των 140 που βιάστηκαν να απομακρύνουν από τις εγκαταστάσεις του σταθμού τα πανό με τα συνθήματα "Οι εργαζόμενοι του ALTER δεν είναι είλωτες. Απαιτούν εδώ και τώρα τα δεδουλευμένα τους").

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.