Μεταγραφές και πωλήσεις καναλιών με άρωμα σκανδάλων...

@Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ήρθε στο Mega το 2002 αλλά έφυγε πλέον από κανάλι και σύμφωνα με δελτίο τύπου ήρθε εκεί στο κανάλι των μεγαλομετόχων, παρουσιάζοντας τη Φάρμα. Ακολούθησαν: Φάρμα Special, Όμορφος Κόσμος, Όμορφος Κόσμος το Πρωί για έξι επιτυχημένες σεζόν, Survivor και Survivor II, Πολύ την Κυριακή, Πιο Πολύ την Κυριακή, Εισοδηματίας, Money Drop, Η Αναζήτηση της Επιτυχίας, Όμορφος Κόσμος² για δύο σεζόν. Η συνεργασία του Γρηγόρη με το Mega φθάνει σήμερα στο τέλος της. Ευχαριστούμε το Γρηγόρη για όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα νέα του σχέδια.
@Καλά καλά δεν μπήκε ο Αύγουστος και οι τηλεοπτικές μεταγραφές έχουν πάρει «φωτιά». Μετά την αποχώρηση του πρωινού τηλεοπτικού δίδυμου Λιάγκα – Σκορδά, σειρά πήρε, όπως χθες σας ενημερώσαμε και ο Γρήγορης Αρναούτογλου, ο οποίος σύμφωνα με επιβεβαιωμένες μας πληροφορίες βρίσκεται με το ένα πόδι στον Ant1. Το γίνεται όμως με την υπόλοιπή παρέα της εκπομπής «Πρωινό Mou»; Όπως μαθαίνουμε η μοναδική που, έως τώρα ακολουθεί το δίδυμο είναι η Σάσα Σταμάτη. Όσο για Ουγγαρέζο και Πετρετζίκη τα πράγματα έχουν ως έξης! Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είναι στο... περίπου, δηλαδή μπορεί και να τον δούμε στον τηλεοπτικό σταθμό Ant1, όμως η ζυγαριά γέρνει προς το Mega αφού οι συζητήσεις που γίνονται για δική του εκπομπή είναι έντονες. Όσο για τον Άκη; Είναι σίγουρο ότι ο γοητευτικός σεφ, θα παραμείνει στον τηλεοπτικό σταθμό Mega καθώς έχει συμβόλαιο και κατά πάσα πιθανότητα θα τον δούμε με δική του εκπομπή.
@Η συγκρότηση του Εποπτικού Συμβουλίου της «Νέας Ελληνικής Ραδιοφωνίας, Ίντερνετ & Τηλεόρασης» αποτελεί το πρώτο μεγάλο βήμα για την εφαρμογή του νόμου που πρόσφατα ψηφίστηκε για τη Νέα Δημόσια Ραδιοτηλεόραση. Βασικός στόχος είναι η θεσμική κατοχύρωση της ανεξαρτησίας της και η αναδιάρθρωσή της με βάση την αξιοκρατία και τη διαφάνεια ώστε να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη δημόσια αποστολή της.. @«Ενημερώνουμε τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες, τους φίλους του σταθμού ράδιο – τηλεόραση “902 αριστερά στα FM” σχετικά με το σταθμό. Όπως γνωρίζετε, για δυο και πλέον δεκαετίες με το σταθμό “902″ δώσαμε ένα σοβαρό και πολύμορφο αγώνα για ουσιαστική ενημέρωση του λαού, ώστε να ξέρει την αλήθεια, να διαμορφώνει άποψη μέσα στον κυκεώνα της στρέβλωσης των γεγονότων και της παραπληροφόρησης. Ο σταθμός στήριξε τους αγώνες του λαού και της νεολαίας και συνέβαλε στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό. Στήριξε την πολιτική του ΚΚΕ για να απαλλαγεί ο λαός από την εκμετάλλευση, την καταπίεση, τη φτώχεια, το καπιταλιστικό σύστημα που τη γεννά.
@EΣΗΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ; Επιβεβαιώθηκαν και επίσημα οι φήμες ότι το ΚΚΕ μένει πλέον χωρίς τηλεοπτικό σταθμό και ραδιόφωνο! Αυτή η θλιβερή είδηση υπογραμμίζει ότι το ΚΚΕ, ως εργοδότης, χάνει οριστικά την ηθική ανωτερότητά του, που διατηρούσε έναντι των αντιπάλων του, τουλάχιστον μέχρι το μνημόνιο. Το επιχείρημα ότι και «το ΚΚΕ τα ίδια κάνει» μεταφράζεται στην κοινωνία πως «όλοι το ίδιο είμαστε» και ρίχνει νερό στον μύλο της Κυβέρνησης και της εργοδοσίας, που αντιμετωπίζουν με αναλγησία την κρίση στα ΜΜΕ. Το σχετικό ρεπορτάζ έχει ως εξής: Η Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε., η κομματική, δηλαδή, εταιρεία που έχει στην κατοχή της τους σταθμούς και την άδεια χρήσης των συχνοτήτων από τις οποίες εκπέμπουν, ολοκλήρωσε την πώληση του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης του κόμματος και μπήκαν οι σχετικές υπογραφές, ενώ, ήδη, έγιναν ανακοινώσεις προς τους εργαζόμενους από τη διεύθυνση του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού. Ο νέος ιδιοκτήτης (;) έθεσε όρους να παραδοθεί η Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. «καθαρή», δηλαδή, χωρίς εργαζόμενους. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι εργαζόμενοι του 902 (Ρ/Σ & Τ/Σ) που ανέρχονται σε 48 θα απολυθούν.

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.