Το πολιτικό παιχνίδι με το τηλε-μάρκετινγκ στην περιφέρεια

Στον αέρα βρίσκεται η αδειοδότηση των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη πολιτικά εποχή. Οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες περιφερειακών Μέσων έχουν δημόσια καταγγείλει πως εφημερίδες και τηλεοπτικά κανάλια παραδίδονται στην ..αγκαλιά πολιτευτών, εκπέμποντας τη δική τους πολιτική φωνή.
Παρά την προεργασία που είχε γίνει στο τέλος του 2019 με την αποδοχή από την κυβέρνηση της Ν.Δ των αιτημάτων των ιδιοκτητών περιφερειακών καναλιών για τη μοριοδότηση στην τηλεοπτική αδειοδότηση, δεν έχει προχωρήσει απολύτως τίποτε. Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης έκανε επίσης τις δικές του προτάσεις για τις αναγκαίες αλλαγές στο νόμο της τηλεοπτικής αδειοδότησης σε ότι αφορά τις περιφερειακές άδειες αλλά έκτοτε έπεσε σιωπή.  Οι περιφερειακές άδειες μπήκαν στο συρτάρι και οι πολιτευτές αλωνίζουν με δικές τους εκπομπές σε πάμπολα κανάλια της περιφέρειας σε όλη τη χώρα, αγοράζοντας τηλεοπτικό χρόνο, που χαρακτηρίζεται νομοτυπα «ζώνη τηλεμάρκετινγκ»!
Η ένωση ενημερωτικών τηλεοπτικών σταθμών εδώ και μήνες είχε καταγγείλει πως υπάρχουν κανάλια στην Περιφέρεια που «ανοιγοκλείνουν» ανάλογα με πολιτικούς και οικονομικούς υποστηρικτές. Μπροστά στις επικείμενες εκλογές που σύμφωνα με ένα κυβερνητικό σενάριο, θα γίνουν το Φθινόπωρο, η αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών δεν πρόκειται να προχωρήσει. Τα κανάλια θα συνεχίσουν να εκπέμπουν με την ευγενική χορηγία των πολιτικών εκπομπών τηλε-μάρκετινγκ, για τις οποίες οι πολιτευτές πληρώνουν εντελώς «νόμιμα» εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Είναι κοινό μυστικό πως για μια εκπομπή τηλε-μάρκετινγκ η «ενοικίαση» τηλεοπτικού αέρα στα περιφερειακά κανάλια φθάνει ως και τις 350.000 ευρώ ετησίως. Με αυτό τον τρόπο πολιτευτές, βουλευτές ακόμη και αρχηγοί πολιτικών κομμάτων, έχουν προσωπικές εκπομπές προώθησης και διαφήμισης του προσώπου τους και της πολιτικής παρουσίας τους, σε δεκάδες περιφερειακά κανάλια σε όλη τη χώρα. ΤΥΠΟΛΟΓΙΕΣ

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.