ΕΡΤ οι επικεφαλής αυξάνουν τις αποδοχές τους «ώστε να είναι ισάξιες των golden boys του ιδιωτικού τομέα»

 

τομέα»


Το ΔΣ της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης καταγγέλλει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Προσωπικού της ΕΡΤ, σχετικά με το θέμα των μισθών. Η ΠΣΥΠΕΡΤ σε ανακοίνωσή της, ισχυρίζεται ότι οι επικεφαλής του φορέα αυξάνουν τις αποδοχές τους «ώστε να είναι ισάξιες των golden boys του ιδιωτικού τομέα», ενώ την ίδια στιγμή δίνουν αύξηση μόλις ενός ευρώ ημερησίως στους υπόλοιπους εργαζόμενους, με ταυτόχρονη αύξηση του ωραρίου τους. Επιπλέον, στο υστερόγραφό της, η ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρει ότι έγιναν «αυθαίρετες» μειώσεις μισθών έως 50 ευρώ στο payroll του Ιανουαρίου.

Στην ανακοίνωση της ΠΣΥΠΕΡΤ αναφέρεται: 

"Μετά απο πολύμηνες διαπραγματεύσεις για σύναψη ΣΣΕ στην ΕΡΤ, η πρόταση της διοίκησης ήταν για παροχές 1€/την ημέρα με προπληρωμένες κάρτες, όταν οι ίδιοι κατάφεραν να εξαιρεθούν απο το ενιαίο μισθολόγιο και ετοιμάζονται να πάρουν μισθούς Golden Boys.

Αγία Παρασκευή, 10/01/2022

Αγαπητοί συνάδελφοι,  

Πριν από μερικές μέρες γίναμε αποδέκτες μιας μακροσκελούς ανακοίνωσης της διοίκησης που μας εκθέτει αυτάρεσκα το έργο που έχει παραχθεί στην Εταιρεία. 

Άραγε από ποιους; Ποιος εργάστηκε για να γίνουν όλα αυτά;   

 ΕΜΕΙΣ και μόνο ΕΜΕΙΣ.  

 Και το αποκορύφωμα της ανακοίνωσης ήταν ότι ουσιαστικά μας κάνουν ξεκάθαρο ότι πολύ σύντομα  οι αποδοχές  των στελεχών της εταιρείας θα αυξηθούν ώστε να είναι ισάξιες των GOLDEN BOYS του ιδιωτικού τομέα  (αφού κατάφεραν και εξαίρεσαν  τους εαυτούς τους από το ενιαίο μισθολόγιο).  

Και οι δικές μας; ΕΜΕΙΣ αύξηση της τάξης του 1 ενός ευρώ ημερησίως και μάλιστα με αύξηση του ωραρίου σε 8ωρο. 

Αυτές τις αυξήσεις Κύριοι, σας τις επιστρέφουμε. Δεν δεχόμαστε τις  χάντρες και τα καθρεφτάκια που μας προσφέρετε (σαν το χριστουγεννιάτικο δώρο σας). Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ αξίζουμε αξιοπρεπείς μισθούς και αυξήσεις. 

Θα μας βρείτε μπροστά σας.

Ο αγώνας συνεχίζεται.  

Η πρόεδρος                           Ο γενικός γραμματέας

Καίτη Θεοδωρίδου                 Θεμιστοκλής Συμβουλόπουλος   


Υ.Γ. Στο payroll Ιανουαρίου είχαμε αυθαίρετες μειώσεις στον μισθό μας από 20 έως και 50 ευρώ. Η Διοίκηση το κράτησε κρυφό κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων για ΣΣΕ αφού η όποια αύξηση επρόκειτο να γίνει καπνός. "

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.