Θα πάω να δω ειδήσεις στην Τουρκία

 Λίρα Τουρκίας

EPA 

Μ’ αρέσει να βλέπω τις ειδήσεις στην τηλεόραση. Και το καλύτερό μου είναι όταν φτάνει η ώρα να μου δείξουν τι συμβαίνει στη γειτονική Τουρκία. Απολαμβάνω δε ιδιαιτέρως τις βαριές κουβέντες και τους σκληρούς χαρακτηρισμούς που ακούγονται για το “καθεστώς” του “σουλτάνου”. Ανοίγεις την τηλεόραση και σχεδόν κάθε βράδυ ακούς και μαθαίνεις για την ανελευθερία του Τύπου και για τις διώξεις που ασκούνται σε δημοσιογράφους που ασκούν κριτική στον Ερντογάν. Κάθεσαι αναπαυτικά στην πολυθρόνα σου το βραδάκι και δεν χορταίνεις τα ρεπορτάζ για τα χάλια της οικονομίας των γειτόνων, για τον πληθωρισμό που σαρώνει την Τουρκία και την ακρίβεια που γονατίζει τους απέναντι.

Και τι δεν μαθαίνεις από την ελληνική τηλεόραση για τα τεκταινόμενα στην Τουρκία! Μαθαίνεις πως στην από κει πλευρά δεν υπάρχει κρατικός μηχανισμός και η Τουρκία διαλύεται με το πρώτο χιόνι, μαθαίνεις για τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος που καίνε και οι αγανακτισμένοι Τούρκοι τούς καίνε μπροστά στις κάμερες διαμαρτυρόμενοι για την αναισθησία της κυβέρνησής τους. Μαθαίνεις ακόμα και για τα ψέματα των Τούρκων, που δεν φτάνει που εργαλειοποιούν τους πρόσφυγες, έχουν το θράσος να μας κατηγορούν κι από πάνω για παράνομα pushbacks.

Γι' αυτό μ' αρέσει να βλέπω ειδήσεις στην τηλεόραση. Γιατί μέσα σε πέντε λεπτά μαθαίνω όλα τα στραβά και τα ανάποδα που συμβαίνουν ακριβώς δίπλα μας και μου ανεβαίνει το ηθικό. Βλέπω τι τραβάνε οι Τούρκοι με τον “σουλτάνο” και αισθάνομαι τυχερός που ζω στην από δω πλευρά του Αιγαίου με τον “Μωυσή”. Παρά την ικανοποίηση, όμως, που νιώθω, είναι που με τρώει και η περιέργεια. Θα ήθελα ένα βράδυ να δω ειδήσεις και στην Τουρκία. Μήπως και μάθω τι γίνεται και στην Ελλάδα.

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.