Μάρα Ζαχαρέα: Στο debate εγώ είχα μόλυνση, η Τζίμα ίωση, η Κοσιώνη ψύξη και ο Παπαδάκης έπεσε από τη σκάλα

 


Αποκαλυπτική ήταν η Μάρα Ζαχαρέα φιλοξενούμενη στον καναπέ της εκπομπής του ΣΚΑΪ "Καλό Μεσημεράκι" από τον Νίκο Μουτσινά. Η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star, μίλησε για το debate των πολιτικών αρχηγών, στο οποίο ήταν η μία από τους έξι δημοσιογράφους που απεύθυναν ερωτήσεις.
Αυτό που αποκάλυψε η Μάρα Ζαχαρέα ήταν τα προβλήματα που είχαν οι... τέσσερις από τους έξι δημοσιογράφους.
"Αυτό το οποίο δεν έμαθε κανείς για αυτό το debate και θα σου πω τώρα, είναι ότι πάθαμε όλοι οι δημοσιογράφοι- οι περισσότεροι μάλλον όχι όλοι νομίζω μόνο ο Παναγιώτης Στάθης και ο Αντώνης Σρόιτερ την γλίτωσαν- από μια καταστροφή" ανέφερε αρχικά και στη συνέχεια εξήγησε:
"Εγώ είχα χαλάζιο στο μάτι από μόλυνση, από το eyeliner και γι' αυτό βγήκα άβαφη. Η Ράνια Τζίμα έπαθε ίωση, δεν έβγαινε η φωνή, είχε κάνει δύο κορτιζόνες και γι΄ αυτό μίλαγε έτσι. Η Σία Κοσιώνη είχε πάθει ψύξη δεν μπορούσε να στρίψει από τη μια πλευρά. Και εκεί που είχαμε μαζευτεί και λέγαμε εμείς οι γυναίκες "πω, πω μου έχει συμβεί αυτό, πω. πω μου έχει συμβεί το άλλο”, πετάγεται ο Γιώργος Παπαδάκης και λέει "τι να σας πω εγώ έπεσα στην σκάλα" και είχε μελανιάσει.
Μου λέει ο Κουβαράς που έχει πάρα πολύ χιούμορ, αν θα καταφέρουμε να φτάσουμε στο στούντιο".



Στον χαρακτηρισμό του Νίκου Μουτσινά, ότι το debate ήταν "αστείο", η Μάρα Ζαχαρέα ανέφερε: "Καταρχάς αυτό το debate δεν θεωρώ εγώ ότι ήταν αστείο και θα σου πω γιατί. Όντως ήταν μέσα σε ένα αυστηρό πλαίσιο που ορίζει η διακομματική γιατί πάντα είναι όλα έτσι. Οι πολιτικοί αρχηγοί θέλουν να αισθάνονται ασφαλείς κακά τα ψέματα. Μέσα όμως σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο, εγώ θεωρώ ότι και ειδήσεις βγήκαν και πολιτικό κλίμα υπήρξε"

Post a Comment

أحدث أقدم

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA

ΑΙΧΜΗΡΑ MEDIA
Ενώπιον μιας ενδοκυβερνητικής αντιπαράθεσης με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία μετά τις επιθέσεις του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη στον Νίκο Δένδια.Επιθέσεις που έγιναν μάλιστα παρουσία του πρωθυπουργού, γεγονός που καθιστά το γεγονός περισσότερο σημαντικό. Χωρίς, άλλωστε, το «πράσινο φως» ή έστω τη σιωπηρή αποδοχή εκ μέρους του πρωθυπουργού οι επιθέσεις αυτές δεν θα μπορούσαν να γίνουν. Και αν γινόταν θα συναντούσαν την αντίδραση του Μαξίμου -ενώ τώρα η «υπόγεια» υποστήριξη του στις επιθέσεις υπήρξε κάτι παραπάνω από φανερή. Η στοχοποίηση του υπουργού Άμυνας από μέλη της κυβέρνησης παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη προϊδεάζει πως η εσωκομματική αντιπαράθεση στη ΝΔ για την επόμενη μέρα μόλις ξεκινά. Ο Νίκος Δένδιας αποτελεί αυτή τη στιγμή όχι απλώς τον επιφανέστερο «δελφίνο» αλλά και τον «δελφίνο» εκείνο που διαθέτει ένα εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο απέναντι σε αυτό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σε λίγο συμπληρώνει δέκα έτη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.