->Η κόντρα μεταξύ ορισμένων blog αποτελεί θέμα επικαιρότητας με ελάχιστους φίλους και εχθρούς να αλληλοκατηγορούνται για το ποιος υποστηρίζει ποιόν αλλά η μπλογκόσφαιρα ευτυχώς που σχολιάζει και δεν επιμηκύνει το πρόβλημα. Οι γνώμες διίσταται πέρα απο τον διάλογο και απο ότι φαίνεται θα έχουμε συνέχεια και αυτορρύθμιση παιδιά! Όλα ξεκίνησαν μετά την πτώση του Χρήστου Ζαχόπουλου.Η περίφημη υπόθεση του κομιστή και του ερωτικού DVD χώρισε τον δημοσιογραφικό κόσμο στα δυο.Η κόντρα Μάκη-Θέμου πήρε πραγματικά τεράστιες διαστάσεις και οδήγησε σε σύγκρουση εκδοτικών συγκροτημάτων , σε ένα απίστευτο ξεκατίνιασμα μεταξύ των δημοσιογράφων και τέλος στην είσοδο του Μπόμπολα στο μετοχικό κεφάλαιο του Πρώτου Θέματος....
->ΕΜΕΙΣ πάντως δεν έχουμε κανένα πάνω απο το κέφάλι μας και αφιερώνουμε το τραγούδι της Πωλίνας της δεκαετίας του 80 'Ολοι τα παίρνουνε' για να ησυχάσουμε και να τελειώσει αυτή η ιστορία. Εμείς πάντως...τα παίρνουμε μόνο απο τις διαφημίσεις που απλόχερα προσφέρουν στα μέσα που εργαζόμαστε και ζούμε κάπως. Αυτή ειναι η αλήθεια. Καλύτερα να κάνεις προβολή και διαφήμιση και να αποκομίζεις κέρδη, παρά να είσαι πολιτικός και να κάνεις ταξίδια απολαμβάνοντας μίζες και δώρα και να έχεις ψηλά το τουπέ...Άλλο πράμα..
->Για μια ακόμη χρονιά ο Γιώργος Παπαδάκης και το “Καλημέρα Ελλάδα” αναδείχθηκαν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών στην πρωινή ενημέρωση.
Η επιτυχημένη εκπομπή του ΑΝΤ1 κατέκτησε την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης, τόσο στο σύνολο των τηλεθεατών, όσο και στη δυναμική κατηγορία κοινού 15-44 ετών. Μπράβο Γιώργο γιατί είσαι αυθεντικός και απο μόνος σου Σχολή για εμάς τους νεώτερους..
Η επιτυχημένη εκπομπή του ΑΝΤ1 κατέκτησε την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης, τόσο στο σύνολο των τηλεθεατών, όσο και στη δυναμική κατηγορία κοινού 15-44 ετών. Μπράβο Γιώργο γιατί είσαι αυθεντικός και απο μόνος σου Σχολή για εμάς τους νεώτερους..
->Με τη συμμετοχή 380 συνέδρων από 35 χώρες άρχισε σήμερα στην Αθήνα το 13ο συνέδριο του ομίλου AGB Nielsen Media Research, του οποίου οι εργασίες θα ολοκληρωθούν την Πέμπτη, 3 Ιουλίου. Η αξιοπιστία των μετρήσεων αναλύθηκε για μια ακόμα φορά απο τους παρευρισκόμενους αλλά και απο τις ομιλίες, ωστόσο αναρωτιόμαστε γιατί να υπάρχει παρά την γενική κατακραυγή μόνο μια εταιρεία μετρήσεων και να φιμωθεί ο αντίλογος όταν στους χαλεπούς τηλεοπτικούς καιρούς που ζούμε χρειαζόμαστε περισσότερη διαφάνεια και συμμετοχή. Μάλλον κάποιοι δεν πήραν ακόμα το μήνυμα των εποχών μας...