->ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ το MEGA που πραγματικά μας κέρδισε με τις νέες εντυπωσιακές σειρές του, αφουγκράζοντας τον παλμό της κοινωνίας και ιδώις της νεολαίας. Απο το σατυρικό L.A.P.D. που φαίνεται ότι θα είναι η επόμενη μεγάλη επιτυχία και το άκρως αντίθετο Άγρια παιδιά' που καταγράφει τα προβλήματα των νέων απο διάφορες οπτικές γωνίες αποτελεί το παλμό την καθημερινότητας. Ομολογούμε ότι τέτοιες σειρές περιμέναμε εδώ και καιρό στην ελληνική τηλεόραση. Παράληλλα με τους νέους κύκλους γνωστών σειρών αλλά και την 'Επιστροφή στην Εδέμ' θα συζητηθεί. Εχω την εντύπωση ότι το κανάλι εκτός από τις νεανικές σιερές που αποκτούν την αίγλη που μας συνήθιζε κάποτε ο Γιάννης Δαλιανίδης τώρα θα μας κατακλύσει και απο ανάλογες ξένες σειρές που θα μας καθηλώσουν στο καναπέ. Ιδωμεν...
->ΕΙΔΗΣΗ που πέρασε στα ψιλά: "Πτώχευσε" η XL travel Group, αυτός ο Βρετανικός κολοσσός του τουρισμού. Πως πτωχεύει όμως ένας Tour operator? Θα ξετυλίξουμε το κουβάρι που οδηγεί στη συμμορία που λυμάινεται τον Ελληνικό τουρισμό εδώ και δεκαετίες, έχοντας οδηγήσει επιτηδευματίες εως την αυτοκτονία, έχοντας κοστίσει ανθρώπινες ζωές αλλά συνεχίζει να παραμένει ατιμώρητη.Ο T.O. (διοργανωτής Τουριστικών εκδρομών) Λειτουργεί ως εξής: Μέσω συμφωνιών δομεί το λεγόμενο Τουριστικό πακέτο που περιλαμβάνει Αεροπορική μεταφορά, διαμονή και επίγειες μεταφορές- υπηρεσίες στον τόπο προορισμού. Οι μεταφορές γίνονται με μισθωμένες πτήσεις (τσάρτερ) ή τρίτες αερογραμμές. Ειδικό τμήμα κλείνει τα συμβόλαια με τα ξενοδοχεία, ενώ τοπικοί πράκτορες αναλαμβάνουν τις υπηρεσίες εδάφους (μεταφορές, εκδρομές, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κρουαζιέρες κλπ). Ο T.O. διατηρεί προσωπικό που συνήθως στεγάζεται στις εγκαταστάσεις των τοπικών πρακτόρων για την εξυπηρέτηση των πελατών. Η γιγάντωση των T.O. τους έχει καταστήσει μονοπωλιακούς παίκτες σε αγορές όπως η Ελλάδα, που το 78% των επισκεπτών έρχεται μέσω αυτών των οργανωμένων πακέτων.
->Την παρέμβαση του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την αντιμετώπιση παράνομων τηλεπαιχνιδιών που εκμεταλλεύονται τους τηλεθεατές και προβάλλονται σε κανάλια περιφερειακής εμβέλειας, ζήτησε χθες το μέλος του ΕΣΡ Ιωάν. Παπακώστας, με σχετικό έγγραφο που απέστειλε. Ειδικότερα ο κ. Παπακώστας στο έγγραφό του προς τον κ Γ. Σανιδά επισημαίνει ότι στο τηλεπαιχνίδι «Call fo Cash» που προβάλλεται σε αρκετούς τηλεοπτικούς σταθμούς και στο οποίο χρησιμοποιούνται τηλεφωνικές γραμμές υψηλής χρέωσης (90), με κόστος 1,43 ευρώ και 1,52 ευρώ ανά λεπτό, καλούνται οι τηλεθεατές να συμμετάσχουν αναζητώντας με τη βοήθεια γραμμάτων, διάφορες λέξεις, με προφανέστατες απαντήσεις.
Παρά ταύτα και όταν κανείς προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο του σταθμού -πράγμα που το μέλος του ΕΣΡ επισημαίνει ότι μπήκε στη διαδικασία να κάνει- διαπιστώνει ότι παραμένει διαρκώς στην αναμονή με αποτέλεσμα την υψηλή χρέωση του τηλεφωνικού του λογαριασμού. Υπενθυμίζεται ότι μετά από ένα τέταρτο της ώρας αναμονή, η τηλεφωνική γραμμή -βάσει του υφιστάμενου κανονισμού- κλείνει αυτομάτως.
Παρά ταύτα και όταν κανείς προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο του σταθμού -πράγμα που το μέλος του ΕΣΡ επισημαίνει ότι μπήκε στη διαδικασία να κάνει- διαπιστώνει ότι παραμένει διαρκώς στην αναμονή με αποτέλεσμα την υψηλή χρέωση του τηλεφωνικού του λογαριασμού. Υπενθυμίζεται ότι μετά από ένα τέταρτο της ώρας αναμονή, η τηλεφωνική γραμμή -βάσει του υφιστάμενου κανονισμού- κλείνει αυτομάτως.
->ΑΛΛΑΞΕ ο Μανωλιός και τα έβαλε αλλιώς. Μετά το οφύξια ήδη στους δέκτες μας φιγουράρει το νέο λογότυπο του Ant1 , χωρίς απόχρωση αλλά και νεύρο αποτελώντας μια λύση απο το αποτυχημένο concept της περασμένης χρονιάς. Η ανανέωση εικάζεται ότι θα έρθει μέσα απο τις εκπομπές και τα αθλητικά δρώμενα που επιχειρεί να θέσιε το κανάλι διεκδικώντας μερίδιο απο την διαφημιστική πίτα. Τώρα που απο το Μάρτιο θα μεταδιδει και τους αγώνες της Formula1 να δούμε τον κ. Νίκο σε ρεπορτάζ για μονθέσιο-έκανε κάποτε Φόρμουλα 3000- και δεν θέλω τίποτα άλλο ως λάτρης πάντα του μηχανοκίνητου αθλητισμού παίδες...